مشروح اخبار


» اولین اظهار نظرهای معاونان جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد / تغییر فرمانداران و بخشداران



معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اساس حرکتی در انتخاب مدیران و فرمانداران جدید شهرستان‌ها، نیروهای توانمند بومی است.
به گزارش..

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اساس حرکتی در انتخاب مدیران و فرمانداران جدید شهرستان‌ها، نیروهای توانمند بومی است.
به گزارش راک نیوز؛

 فتاح محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران  در پاسخ به سئوالی مبنی بر تغییرات مدیریتی در ادارات و فرمانداری‌های استان تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و قطعا عملکرد و نگاه مردم در تمامی ابعاد و سطوح بالادستی و پایین دستی مدیریت لحاظ می‌شود.

اولین اظهار نظرهای معاونان جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد / تغییر فرمانداران و بخشداران

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تمامی مسئولان کنونی خدمات و تلاش‌های را داشته‌ و دارای حرمت و کرامت هستند، یادآور شد:  تلاش بر این است که هر کدام از مسئولان که توانسته رضایت مردم را جلب و توانمندی‌های لازم را در حوزه خدمت‌رسانی به مردم در حوزه خود را نشان داده است، از وی در جایگاه قبلی استفاده شود.

محمدی در ادامه اظهار کرد: نگاه ما نگاهی در استفاده از همه گروه‌ها و اقشار است و مسئولانی که دارای توانمندی در مسئولیت خود هستند؛ کماکان از وجود آنها در آن مسئولیت استفاده می‌شود.

وی با بیان این‌که ارزیابی و تغییر مدیریتی در حوزه فرمانداران در دستور کار استانداری قرار می‌گیرد، گفت: البته این ارزیابی و تغییرات هنوز صورت نگرفته است.

محمدی تأکید کرد: ما بدون مطالعه و این‌که جایگاه افراد را نگاه کنیم یا افراد جدیدی را بدون ارزیابی منصوب کنیم در زمینه تغییر فرمانداران اقدامی انجام نمی‌دهیم.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در زمینه تغییرات مدیریتی استان به ویژه فرمانداران بعد از مطالعه اگر مسئولی نتواند متناسب با جایگاه خود به مردم خدمت کند شاید در چنین شرایط چنینی تغییراتی انجام شود.

محمدی در پاسخ دیگر خبرنگار فارس مبنی بر  این‌که در انتخاب فرمانداران اولویت افراد بومی یا غیر بومی هستند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران قلمرو و جغرافیایی واحد دارد و ما هیچ محدودیتی در استفاده از هر فردی که توانایی خدمت‌رسانی به مردم را داشته باشد را نداریم اما اساس و اولویت بر استفاده از نیروهای بومی توانمند در حوزه سازمانی وزارت کشور است.

وی بیان کرد: البته این مسئله به معنای این نیست که از توانمندی دیگر سازمان‌ها و گروه‌ها یا از استان‌های دیگر استفاده نشود.

محمدی اذعان کرد: معیار و ملاک استفاده از نیروهای بومی توانمند بوده در صورتی که نیاز و ضرورت حکم کند و از افراد توانمند دیگر استان‌ها نیز استفاده می‌شود.

معاون امنیتی-سیاسی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: اساس حرکتی ما در انتخاب مدیران و فرمانداران نیروهای بومی بوده اما این به معنای عدم استفاده از نیروهای غیر بومی نیست.

در همین حال معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت به استانی همچونکهگیلویه و بویراحمد که از محرومیت‌ها رنج می‌برد نوعی مجاهدت است و برای عبور از محرومیت به کار جهادی نیاز داریم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به همین منظور باید از همه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف استفاده کرده و قبل از هر چیز نیروی انسانی کارآمد و توسعه یافته را که در استان تعداد آن‌ها کم نیست مورد توجه قرار دهیم.

نوروزی در ادامه تصریح کرد: استان از برخی نگاه‌ها از گذشته تاکنون رنج برده و امروز باید برای توسعه متوازن و به دور از هرگونه مرزبندی اعم از جغرافیای و آب و هوایی دغدغه توسعه داشته باشیم.

اولین اظهار نظرهای معاونان جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد / تغییر فرمانداران و بخشداران

 

این مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نباید برخی حرف‌های گذشته را تکرار کرد چرا که استان به آرامش برای کار و تولید هر چه بیشتر نیاز دارد و زمان آن فرا رسیده که همه با هر سلیقه و تفکری با دلسوزی و همت مضاعف کارهای بر زمین مانده را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی اولویت خود در مسئولیت جدید را کار و تلاش همه جانبه برای رفع محرومیت‌ها دانست و گفت: همان‌گونه که استاندار محترم نیز در سخنان خود بارها گفته‌اند امروز دشمن اصلی استان ما فقر و محرومیت است که باید هر روز به فکر رفع قسمتی از آن باشیم.
فارس



تاریخ انتشار : 17 مهر 1392 20:41



» اخبار مرتبط:

  • تکذیب اظهارات منتسب به تاجگردون در خصوص جدایی گچساران از یاسوج
  • استاندار فارس بر سر دو راهی
  • انتصاب پنج مدیرکل در استانداری کهگیلویه وبویراحمد/فرمانداران رفتنی شدند
  • تغییرات در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتصاب معاون سیاسی آغاز شد
  • اولین تغییر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/خداحافظی اول معاون استاندار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler