مشروح اخبار


» عزل یک مدیر کهگیلویه وبویراحمدی در تهران



 در حکم انتصاب جانشین وی  تاکید کرده است: "با استفاده از توان تخصصی همکاران و کارشناسان تعامل با سازمان های همجوار به منظور ایجاد وظایف قانونی در راستای قانون امور..

موج تغییرات در گمرک ایران همچنان ادامه دارد و در تازه ترین رخداد مدیرکل جدید گمرک تهران با حکم رییس کل گمرک ایران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راک نیوز، براین اساس مسعود کرباسیان طی حکمی غلامرضا ملکی را به عنوان مدیرکل جدید گمرک ایران منصوب کرد. ملکی جانشین عبدالرضا غلامی می‌شود که تاکنون سمت مدیرکلی گمرک تهران را بر عهده داشت.

کرباسیان در حکم انتصاب ملکی تاکید کرده است: "با استفاده از توان تخصصی همکاران و کارشناسان تعامل با سازمان های همجوار به منظور ایجاد وظایف قانونی در راستای قانون امور گمرکی و روان سازی رویه‌های اجرایی از طریق پیاده سازی روش های الکترونیکی و نظارت دقیق بر انجام امور محوله امکانات سازمانی لازم را برای تحقق ارتقای بهبود کسب و کار و سلامت اداری با حفظ اصول قانون مداری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید بکار گیرید."

پیشتر نیز کرباسیان با صدور احکام جداگانه‌ای محمد بهشتیان را به عنوان مشاور عالی خود، علیرضا دشتانی را به عنوان مدیرکل دفتر نظارت بر ترانزیت گمرک، حسن بقایی را به عنوان معاون برنامه ریزی و امور بین‌الملل گمرک، جواد باقری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران، غلامرضا فاتحی را به عنوان مشاور رییس کل و مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، غلامرضا صفاری را به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و توانمندسازی گمرک ایران، غلامحسین نوحی را به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و توانمندسازی و محمدحسین باغ عنایت را به عنوان عضو کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی منصوب کرده بود.
غلامی از نیروهای جوان ومتخصص گمرک ایران که اهل استان کهگیلویه وبویراحمد میباشد و در سال گذشته طی حکمی به مدیر کلی گمرک استان تهران منصوب شده بود.



تاریخ انتشار : 20 مهر 1392 06:54



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل گمرکات استان بوشهر تغییر کرد
  • جزئیات ترخیص کالاهای اولویت دهم
  • تغییرات در گمرک ایران کلید خورد
  • تغیرات در گمرک ایران
  • نتصاب جدید در گمرک ایران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام