مشروح اخبار


» سفارشی نیامده‌ام که با التماس بمانم



وی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع خبرنگاران؛ حیات این اداره در استان را در گرو وجود بند «ب» دانست و گفت: وقتی این بند حذف شد اعتبارات  استان کهگیلویه و بویراحمد به صفر رسید.
به گزارش خبرنگار راک نیوز.....

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد: حذف بند «ب» جان ورزش کهگیلویه و بویراحمد را گرفت/ سفارشی نیامده‌ام که با التماس بمانم

 

خبرگزاری فارس: حذف بند «ب» جان ورزش کهگیلویه و بویراحمد را گرفت/ سفارشی نیامده‌ام که با التماس بمانم

 

به گزارش راک نیوز، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی به بیان مشکلات این دستگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که رسانه‌ها نقش انکارناپذیری در فرهنگ‌سازی برای شکوفایی ورزش در جامعه دارند از اصحاب رسانه خواست به دور از حاشیه‌پردازی به فکر کمک به ورزش استان در وضعیت کنونی باشند.

وی که از نبود اعتبارات و کمبودهای شدید در این حوزه با رسانه‌ها سخن می‌گفت، تصریح کرد: در استانی که هیچ کارخانه صنعتی برای حمایت از ورزش وجود ندارد و بسیاری از مدیران ورزش‌گریز هستند باید با همین اندک بضاعت‌ها به دور از حاشیه به دنبال کار باشیم.

حجت‌الاسلام خاضع هرگونه اقدام در ورزش را درآمد دانست و گفت: برخی فکر می‌کنند با ورزش هزینه اضافی درست می‌شود در حالی که اگر ورزش را در زندگی مردم نهادینه کنیم مشکلات امروزی را در جامعه نخواهیم داشت و بسیاری از هزینه‌هایی که معضلات اجتماعی برای ما ایجاد می‌کنند برطرف می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع خبرنگاران؛ حیات ورزش استان را در گرو وجود بند «ب» دانست و گفت: وقتی این بند حذف شد اعتبارات ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد به صفر رسید.

وی با بیان این‌که علاوه بر صنعتی نبودن، شهرداری‌ها هم تاکنون در سراسر استان به جز شهرداری یاسوج کمکی به ورزش نکرده‌اند، بیان کرد: در زنجان شهرداری آن شهر در سال گذشته 1.5 میلیارد تومان به امر ورزش کمک کرد که در تبریز این مبلغ 500 میلیون تومان بوده اما در استان ما خبری از این پول‌ها و تزریق آن به ورزش نیست.

خاضع در پاسخ به این سؤال خبرنگاری در این خصوص که استاندار قبلی معتقد بود شما در اتاق نشسته‌اید و دنبال اعتبارات نمی‌روید چرا که واهمه از دست دادن سمت خود را دارید، تصریح کرد: من که به دلیل وجود مشکلات، استعفای خود را نوشته و تحویل داده بودم وانگهی با سفارش کسی به این سمت منصوب نشده‌ام که برای نرفتن خود التماس کنم.

مدیر ارشد ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد به اعتبارات سال‌های گذشته این اداره‌کل و اعتبارات امسال آن اشاره کرد و گفت: در سال 91 کل اعتبارات هیئت‌های ورزشی استان 79 میلیون تومان بود که در سال جاری و تا این هفت ماه اعتبارات هیئت‌های ورزشی 27 میلیون تومان بوده است.



تاریخ انتشار : 25 مهر 1392 20:32



» اخبار مرتبط:

  • پیشنهاد ۷ میلیون تومانی به هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد
  • تغییرات در فقیرترین اداره کل کهگیلویه وبویراحمد
  • کلنگ احداث مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان یاسوج به زمین زده شد
  • تجلیل ازمدال‌آوران کهگیلویه و بویراحمد
  • تغیر ات در ورزش وجوانان استان .شعیفی رفت حجت الاسلام خاضع مدیرکل ورزش وجوان ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام