مشروح اخبار


» تیم شهرداری به وضعیت برق شیراز مبتلا نشود



آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر پنجشنبه در جمع اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج با تقدیر از مسئولین پیشین شورا و شهرداری یاسوج اظهار داشت: نکاتی که بیان می کنم ارتباطی با مسئولین سابق ندارد و مسائلی است که باید در امور شهری مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: برخی از مشکلات شهری در...


آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی عصر پنجشنبه در جمع اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج با تقدیر از مسئولین پیشین شورا و شهرداری یاسوج اظهار داشت: نکاتی که بیان می کنم ارتباطی با مسئولین سابق ندارد و مسائلی است که باید در امور شهری مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: برخی از مشکلات شهری در بین تمام شهرهای کشور وجود دارد و اشکالات شهرها و شهرداریها اشکالات واحدی است.
به گزارش راک نیوز ؛آیت الله ملک حسینی همچنین با اشاره به برخی اخبار روزنامه ها و پیامک ها گفت: توهمی در اذهان ایجاد شده که معتقدم با اطلاع رسانی باید این توهم نفی شود.

وی تصریح کرد: مبادا به مدیریت جدید این گونه نگاه شود که آمده اند تا شرکت سهامی درست نمایند و سهم خواهی کنند.

وی با بیان اینکه مردم به اعضای شورای شهر رای داده اند چون آنها را پاک می دانند و در بین مردم محترم هستند، گفت: شما هم یک شهردار را که احساس کردید پاک است انتخاب کرده اید و نباید طوری عمل شود که رسانه ها دست به دست هم دهند که ذهنیت سهم خواهی ایجاد شود.

تیم شهرداری یاسوج به سرنوشت برق شیراز دچارنشود

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: باید اعضای شورای شهر با اطلاع رسانی این ذهنیت را پاک کنند.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولین گذشته نباید در این مباحث بدنام شوند، بیان کرد: اگر انتقادی هم هست نسبت به تخلفات گذشته وظیفه دارید بازرسی و حقوق مردم استیفا شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی شهرداری، بخش خصوصی را دارای پتانسیل بالایی برای توسعه و عمران شهری دانست و افزود: باید توان خطرپذیری مسئولین بالا باشد تا سرمایه گذاران بومی و غیر بومی مورد استفاده قرار گیرند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همچنین در خصوص تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: شهرداری باید زمینه را برای همه خدمات تیم فراهم کند.

وی افزود: شورا باید برای آینده موقعیتی را تعریف کند و ردیف بودجه داشته باشد.

وی با اشاره به سرنوشت تیم برق شیراز اظهار داشت: اگر امروز برای فردای تیم شهرداری یاسوج فکری نکنید، احتمال موفقیت آن کاهش پیدا می کند و به سرنوشت برق دچار می شود.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
مهر



تاریخ انتشار : 26 مهر 1392 18:03



» اخبار مرتبط:

  • اتفاقی عجیب دربهبهان!/سخنگوی شورای‌شهر بهبهان با «دهان چسب‌زده» در جلسه
  • قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج منصوب شد
  • نفراول شورای شهر یاسوج چه وعده ای داد.
  • معرفی چهاربازیکن تیم شهرداری یاسوج به کمیته انضباطی به اتهام تبانی
  • غدیری: از تقسم امتیاز با برق شیراز راضی نیستم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler