مشروح اخبار


» پرونده تعطیلی پنجشنبه ها بسته شد



کاهش مصرف سوخت و انرژی در استان به خصوص در مناطق گرمسیری و ضرورت ایجاد نشاط با تقویت بنیان خانواده از اهداف صابری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد برای تعطیلی پنجشنبه ها بود. اما این تصمیم در ابتدای مهرماه و آخرین روزهای کاری" صابری" در استانداری کهگیلویه و بویراحمد لغو شد تا خیلی زود مزه شیرین تعطیلی پنجشنبه ها در دهان کارمندان تلخ شود.

به گزارش راک نیوز ؛ کاهش مصرف سوخت و انرژی در استان به خصوص در مناطق گرمسیری و ضرورت ایجاد نشاط با تقویت بنیان خانواده از اهداف صابری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد برای تعطیلی پنجشنبه ها بود. اما این تصمیم در ابتدای مهرماه و آخرین روزهای کاری" صابری" در استانداری کهگیلویه و بویراحمد لغو شد تا خیلی زود مزه شیرین تعطیلی پنجشنبه ها در دهان کارمندان تلخ شود.

بر این اساس پس از سه ماه که کارمندان کهگیلویه و بویراحمد به تعطیلات پنجشنبه ها عادت کرده بودند، از ابتدای مهرماه طبق ساعات قبلی بر سر کار رفتند. با این حال پس از تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برخی امیدوار بودن که این تصمیم دوباره از سوی "سید موسی خادمی" استاندار جدید ابلاغ شود.

خادمی هم بحث تعطیلی پنجشنبه ها را به کمیته ای واگذار کرد تا پس از بررسی معایب و مزایای آن و تطبیق آن با قوانین، نتیجه را اعلام کند.اما گویا امروز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان نتیجه کار این کمیته مشخص شده و رای به تعطیل نشدن پنجشنبه ها داده شده است.

پنجشنبه ها تعطیل نمی شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: با توجه به مصوبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ هئیت وزیران پنج شنبه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل نمی شود.

سیدموسی خادمی افزود: به رغم اینکه بنده با تعطیلی روز پنج شنبه موافق بودم ولی هئیت وزیران در مصوبه خود، رعایت ۴۴ ساعت در شش روز کاری را برای دستگاه‌های اجرائی الزامی دانست و بنابر این بخشنامه پنج شنبه ها در کهگیلویه وبویراحمد تعطیل نمی شود.

وی بیان داشت: ساعات کاری ادارات از شنبه تا چهارشنبه ساعت هفت الی 2.5 و در روز پنجشنبه هفت تا 1.5 در نظر گرفته شده است.

بر این اساس پرونده تعطیلی پنجشنبه ها در کهگیلویه و بویراحمد بسته شد و کارمندان دولت باید به همان تعطیلی جمعه بسازند.

اگر چه برخی کارشناسان اذعان داشتند تعطیلی پنجشنبه ها می تواند موجب استحکام خانواده ها و کاهش مشکلات ناشی از مشغله زیاد والدین و دوری از یکدیگر و کمرنگ شدن تربیت فرزندان شود اما دولت ترجیح داد که رعایت ۴۴ ساعت در شش روز کاری را برای دستگاه‌های اجرائی الزامی کند.



تاریخ انتشار : 27 مهر 1392 22:54



» اخبار مرتبط:

  • تعطیلی پنجشنبه روی میز استاندار جدید
  • ساعت کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان تعیین شد
  • در چهارمحال و بختیاری :تعطیلی پنج شنبه ها لغوشد
  • تعطیلی پنج شنبه درکهگیلویه وبویراحمد وگاف سایت وزارت کشور+سند
  • پایان تعطیلی پنجشنبه‌ها در بوشهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler