مشروح اخبار


» احتمال معرفی «فرجی دانا» به جای «توفیقی» به مجلس



معاون پارلمانی وزیرعلوم از احتمال معرفی فرجی دانا به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس نهم خبر داد.

وی با تائید خبر احتمال معرفی نشدن توفیقی به عنوان وزیر علوم دولت یازدهم به مجلس نهم، گفت: بنده این موضوع را مطرح کردم ولی همه چیز به نظر رئیس جمهور بستگی دارد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم...


معاون پارلمانی وزیرعلوم از احتمال معرفی فرجی دانا به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس نهم خبر داد.

به گزارش راک نیوز ؛ سعدالله نصیری قیداری در گفت وگو با خبرآنلاین با تائید خبر احتمال معرفی نشدن توفیقی به عنوان وزیر علوم دولت یازدهم به مجلس نهم، گفت: بنده این موضوع را مطرح کردم ولی همه چیز به نظر رئیس جمهور بستگی دارد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خانه ملت در پاسخ به سؤالی درباره امکان معرفی نشدن جعفر توفیقی به‌عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرده بود: بله امکان معرفی نشدن توفیقی به‌عنوان وزیر پیشنهادی علوم هم وجود دارد اما قوت و ضعف این موضوع به تصمیم نهایی رئیس‌جمهور بستگی دارد.

نصیری در پاسخ به سوال خبرآنلاین درباره اینکه آیا دلیل عدم معرفی توفیقی به نظر منفی نمایندگان مجلس باز می گردد؟، گفت: ما هم یک چیزهایی شنیدم ولی باید صبر کنیم.
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر علوم در پاسخ به اینکه آیا ممکن است فرجی دانا به عنوان وزیر علوم معرفی شود؟، گفت: بله، احتمالش هست. ولی همه این موضوعات احتمال است و همان میزان که احتمال  معرفی آقای توفیقی است، احتمال معرفی آقای فرجی دانا هم وجود دارد.
رضا فرجی دانا که بین سال​های 81 تا 84 رئیس دانشگاه تهران بود، در دولت دوم خاتمی به دنبال استعفای معین به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی شد، اما نتوانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.



تاریخ انتشار : 28 مهر 1392 00:53



» اخبار مرتبط:

  • واکنش بزرگواری به انتصابات جدید در دانشگاه
  • گزینه پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان+عکس
  • یکی از نمایندگان فارس گزینه جدید وزارت ورزش وجوانان
  • سه گزینه جدید برای تصدی وزارت علوم
  • جعفر توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم منصوب شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام