مشروح اخبار


» انتخابات شورای هیئات مذهبی گچساران برگزار شد



انتخابات اعضای شورای هیئات مذهبی این شهرستان ظهر دیروز و با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی این شهرستان در محل بخشداری مرکزی برگزار شد.

در این انتخابات که


انتخابات اعضای شورای هیئات مذهبی این شهرستان ظهر دیروز و با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی این شهرستان در محل بخشداری مرکزی برگزار شد.

در این انتخابات که سید مرتضی سجادپور معاون فرماندار گچساران نیز حضور داشت، 12 نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی کاندیدای این انتخابات شدند.

حسن رمضانی منتخب اول انتخابات شورای هیئات مذهبی گچساران

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران پس از پایان برگزاری این انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهارمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی گچساران 12 نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی ثبت‌نام کردند.

حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی‌اصل با بیان این‌که شورای هیئت‌های مذهبی در سه سطح شهرستان، استان و مرکزی تشکیل می‌شود، افزود: این شورا نهادی مردمی متشکل از نمایندگان هیئت‌های مذهبی بوده که براساس فرآیند خاص تعیین می‌شوند.

وی این شورا را رابط و حلقه واسط سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی دانست و بر لزوم برقراری تعامل، همکاری و تلاش بیشتر برای ارائه و اجرای برنامه‌های مطلوب فرهنگی و مذهبی تأکید کرد.

ملکوتی‌اصل یادآور شد: از بین 12 نفر نامزد کاندیدای شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان تعداد هفت نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی با اشاره به 66 رأی مأخوذه در این انتخابات و با اشاره به اسامی منتخبان این دوره، از انتخاب حسن رمضانی با 60 رأی به عنوان نفر اول این انتخابات خبر داد.

ملکوتی‌اصل ادامه داد: حسن چلنگریان با 46 رأی، مسعود نوشادپور با 42 رأی، مهدی شریفی با 39 رأی، اورنگ نارکی با 36 رأی، شهناز آفریدون با 32 رأی و حکمتی با 26 رأی به عنوان دیگر اعضای اصلی این شورا انتخاب شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: داریوش فولادی با 24 رأی، ایا‌ز‌علی عباسی با 24 رأی و شریعت با 21 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

ملکوتی‌اصل گفت: این سه عضو علی‌البدل با رأی مستقیم مسئولان هیئت‌های مذهبی برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند.

ملکوتی‌اصل خاطرنشان کرد: شورای هیئات مذهبی مدیریت و برنامه‌ریزی مناسبت‌های دینی و مذهبی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تلاش برای ارتقای کمی و کیفی هیئت‌های مذهبی این شهرستان در حوزه‌های دینی و مذهبی را بر عهده دارد. 



تاریخ انتشار : 4 آبان 1392 11:28



» اخبار مرتبط:

  • رقابت کاذب در هیئات مذهبی شناخت واقعه عاشورا را به تاخیر می‌اندازد
  • سرانجام رئیس شورای اسلامی شهرستان گچساران انتخاب شد
  • سرپرست شورای هیئات مذهبی شهرستان بوشهر منصوب شد
  • نتایج قطعی انتخابات شورای شهر سی سخت
  • اسامی اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler