مشروح اخبار


» جزئیات توافق پرسپولیس با ستارگان میلان/



باشگاه پرسپولیس می‌تواند پیشکسوتان مورد نظر خود را در فهرست ارسالی باشگاه میلان برای حضور در ایران انتخاب کند که نام بازیکنان بزرگی همچون پائولو مالدینی، آندری شفچنکو و فرانکو بارسی در این فهرست دیده می‌شود.

مسئولان تیم ستارگان میلان با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس موافقت خود را برای برگزاری دیدار دوستانه با پیشکسوتان این تیم در تاریخ هفتم آذر اعلام کردند.

روز گذشته رویانیان و همچنین مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با تاج داشتند و از او درخواست کردند که با توجه به برگزاری این بازی در تاریخ هفتم آذر دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی و همچنین دیدار استقلال با گسترش فولاد در تاریخ دیگری برگزار شود.

 

مسئولان سازمان لیگ هم اعلام کردند که تاریخ بازی استقلال و گسترش فولاد پس از هماهنگی با مسئولان باشگاه استقلال تغییر پیدا کند که رویانیان بعد از گفت و گوی تلفنی با بهروان بار دیگر این درخواست را مطرح و او هم موافقت ضمنی خود را اعلام کرد.

 

با توجه به این که رویانیان قبل از این با قلعه‌نویی صحبت کرده بود، در این زمینه با فتح‌الله‌زاده هم صحبت کرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خاطر همکاری تاج، قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده و نگاه مثبت و ملی‌شان از آنها تشکر کرد.

 

رویانیان پنجشنبه نهم آبان نامه‌ای به باشگاه میلان ارسال و در آن موافقت باشگاه پرسپولیس با برگزاری بازی در تاریخ هفتم آذر را اعلام کرد. تاریخ پیشنهادی قبلی ایرانی‌ها مقارن با ایام تاسوعا و عاشورا بود و پس از این که میلانی‌ها هفتم آذر را پیشنهاد دادند، پرسپولیس نیز با این تاریخ موافقت کرد.

 

قرارداد این دو باشگاه برای برگزاری بازی دوستانه نهایتا تا دو هفته‌ دیگر به امضا می‌رسد و پس از آن اجرایی می‌شود. میلانی‌ها در نامه خود شرایط برگزاری بازی را به پرسپولیس اعلام کردند و نام 30 بازیکن را در این نامه آورده‌اند که از بین آنها 16 تا 18 بازیکن به همراه چهار - پنج همراه به تهران خواهند آمد.

 

در فهرست ارسالی باشگاه میلان بازیکنان مطرح و اسامی شاخصی وجود دارد که همگی چهره‌های بین‌المللی هستند. میلانی‌ها به پرسپولیس اعلام کردند که می‌توانید از بین این 30 نفر بازیکنان مورد نظر خود را به ما اعلام کنید. در این فهرست بازیکنانی مثل مالدینی، شوچنکو و بارسی حضور دارند.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این زمینه به ایسنا گفت: فعلا نمی‌توانیم نام 30 بازیکن را اعلام کنیم؛ چرا که از نظر حرفه‌ای بهتر است قرارداد منعقد شود و بعد جزئیات برگزاری بازی رسانه‌ای شود. ضمن این که هنوز هیچ بازیکنی برای تیم ستارگان پرسپولیس انتخاب نشده که این موضوع هم بعد از عقد قرارداد رسمی موکول شده است. از هر دهه نمایندگانی از پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی در این تیم انتخاب خواهند شد.

 

انتهای پیام




تاریخ انتشار : 12 آبان 1392 22:59



» اخبار مرتبط:

  • سمت جدید رویانیان در پرسپولیس پس از برکناری
  • تقدیر باشگاه پرسپولیس از AFC
  • فهرست 18 نفره استقلال مشخص شد
  • با بازیکنان جدید پرسپولیس آشنا شوید
  • اخراجی‌های پرسپولیس مشخص شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler