مشروح اخبار


» توهین نابخشودنی کامران خان به مردم کهگیلویه وبویراحمد



احتمالا کامران خان یا فکر کرده برای کیهان بچه ها مطلب مینویسه که هرجوری بگه باور میکنند ،یا بعد از هفت داستان تصمیم گرفته بود تا این چنین با آب وتاب داستانی سرهم کندوعلیه مردمان خطئه ای که به درازای تاریخ از خود ...

احتمالا کامران خان یا فکر کرده برای کیهان بچه ها مطلب مینویسه که هرجوری بگه باور میکنند ،یا بعد از هفت داستان تصمیم گرفته بود تا این چنین با آب وتاب داستانی سرهم کندوعلیه مردمان خطئه ای که به درازای تاریخ از خودحماسه برجا گذاشته اند ،سوژه سازی کند.
به گزارش راک نیوز ؛ در روزهای گذشته خبر عجیبی از شبکه استانی کهگیلویه و بویراحمد و پس از آن از بخش خبری 20.30 پخش شد که تعجب همگان را برانگیخت.

alt

این خبر که با عنوان«دزدی واقعی وسط مانور الکی!» پخش شد، نشان می داد در حین برگزاری مانور زلزله، یک دزد واقعی به یک نفر که الکی مصدوم شده حمله ور می شود و قصد ربودن کیف پول او را دارد.

 

alt

خبر این دزدی در حالی از بخش های خبری کهگیلویه و بویراحمد و برنامه صرفاً جهت اطلاع پخش شد که همه حاضران در مانور می گویند این دزد و پلیس بازی، بخشی از برنامه مانور بوده و خبر «دزدی واقعی وسط مانور الکی!» چیزی جز سوتی بزرگ کامران نجف زاده و شبکه استانی کهگیلویه و بویراحمد نیست.

مانور زلزله در روستای کریک شهرستان دنا و جلوی چشمان مردم این روستا برگزار شد و پخش این گزارش عجیب در مورد آن، سبب دلخوری و رنجش برگزار کنندگان و مردم کریک شده است.

alt

مردم روستا با انتشار نامه ای که به امضای شورای روستا نیز رسیده است اعتراض خود را به صورت رسمی به گوش مسئولان رسانده و خواستار عذرخواهی صدا و سیما هستند.

alt

آن ها می گویند صحنه دزدی اجرا شده در مانور و دستگیری سارق توسط پلیس، بر حضور به موقع نیروهای انتظامی در سوانح و حوادثی از قبیل زلزله اشاره داشته است اما خبرنگار شبکه دنا از شیوه اجرای مانور بی اطلاع بوده و از این بخشِ مانور، خبر «دزدی واقعی در مانور الکی» را می سازد.

انتشار این تصاویر از شبکه  استانی دنا  و اخبار 20:30 سبب واکنش برخی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد نیز شده است.

 

براسا س گزارش خبرنگار راک نیوز ،یکی از خبرنگاران شبکه استانی دنا ضمن تایید حرف مردم روستای کریک گفت :برداشت شبکه دو صداوسیما از گزارش ما اشتباه بوده وبخش خبری 20:30 گزارش ما را حذف وخود مجددا صداگذاری کردند.
این منبع آگاه ازپیگیری مسئولان شبکه استانی دنا ومعاونت های خبری بمنظور تصحیح خبر وعذرخواهی از مردم در بخش خبری صرفا جهت اصلاع این هقته سخن گفت.
وی در پایان افزود که این خبر قبلا در 5 بخش خبری استانی پخش گردید وخوشبختانه با واکنشی روبرو نشدیم واین نشان از این دارد که ما مسئله دزدی را جزئی از مانور دانستیم. 

 



تاریخ انتشار : 14 آبان 1392 15:56



» اخبار مرتبط:

  • گاف شبکه استانی دنا در یک گزارش!
  • حاتم بخشی شبکه دنا !!!
  • تشکر مردم قلعه رئیسی از شبکه استانی دنا
  • مانور امداد و نجات اضطراری در دهدشت برگزار شد
  • فرماندارممسنی در مانور زلزله شزکت کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler