مشروح اخبار


» کشف 5570 تخلف در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد



معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: همانگونه که بارها گفته ایم نظارت و کنترل بازار جز با همراهی و همکاری مردم محقق نخواهد شد و از هم استاني‌هاي عزیز می خواهیم  

 

در هشت ماهه اول سالجاری صورت گرفت:

کشف 5570 تخلف در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز سال‌‌جاری تاکنون در راستای تشدید نظارت و کنترل بازار، بیش از 93 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام و 5570 مورد تخلف کشف گردید.

به گزارش راک نیوز به نقل از ،روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كهگيلويه و بويراحمد، سالار حسین پور با بیان اینکه به  لحاظ نظارت و بازرسی بر بازار جز استان های پیشرو در سطح کشور هستیم افزود: در این ایام سال و در راستای آسایش خاطر مردم استان نظارت و کنترل بر اصناف پوشاک و کفش فروشان تشدید خواهد شد.

حسین پور خاطر نشان نمود: در آبانماه سالجاری افزون بر 10 هزار بازرسی از اصناف استان صورت گرفت و 515 مورد تخلف كشف و تعداد 365 پرونده متشكله با ارزش ريالي 2 ميليارد  و هفتصد ميليون ريال به تعزيرات حكومتي استان معرفي شد.

وی بابیان اینکه طی 8 ماهه اخیر میزان تخلفات انجام شده در بازار روند نزولی داشته است افزود: این امر با تلاش ها و سیاست های کنترلی و نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر بازار و همچنین همراهی اصنافیان کهگیلویه و بویراحمد محقق گردیده است.

حسین پور ابراز داشت: در هشت ماهه اول سالجاری بیش از 93 هزار بازرسی در سطح بازار استان و با همکاری ادرات شهرستانی و همچنین اتاق اصناف مرکز استان و شهرستان ها صورت گرفت و 3 هزار و دویست پرونده متشکله با ارزش ریالی 48 میلیارد ریال جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: همانگونه که بارها گفته ایم نظارت و کنترل بازار جز با همراهی و همکاری مردم محقق نخواهد شد و از هم استاني‌هاي عزیز می خواهیم  تخلفات ‏اقتصادي شامل گرانفروشي، كم‌فروشي، تقلب، درج نشدن قيمت، صادر نشدن فاكتور فروش، عرضه خارج از شبكه و فروش اجباري را باشماره تلفن 124 و يا به صورت حضوري به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و يا اداره‌هاي شهرستان‌ها اطلاع دهند.

 



تاریخ انتشار : 2 آذر 1392 22:44



» اخبار مرتبط:

  • طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد
  • برخورد با مراکز خرید و فروش و عرضه‌کننده اموال سرقتی در شهر یاسوج
  • کشف 200 تن کالای عرضه خارج از شبکه درکهگیلویه وبویراحمد
  • بیشتر پرونده هامربوط به گرانفروشی و کم‌فروشی و عدم درج قیمت است.
  • پلمپ 49 نانوایی متخلف در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler