مشروح اخبار


» مطالبات ۱۹۰ میلیارد تومانی فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد



نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات فرهنگیان این استان مربوط به سال ها 68 تا 85 است، گفت: متاسفانه پیگیری های لازم از سوی نمایندگان وقت استان در مجالس سابق شورای اسلامی و مسئولان محلی برای دریافت این مطالبات صورت نگرفته است.

بزرگواری افزود: مطالبات فرهنگیان و کارمندان دولت سایر..


نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات فرهنگیان و کارمندان دولت در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۰ میلیارد تومان است.
به گزارش راک نیوز؛ حجت‌الاسلام سیدعلی محمد‌بزرگواری اظهارکرد: از این میزان 120 میلیارد تومان مربوط به وزارت آموزش و پرورش و 70 میلیارد تومان دیگر مربوط به سایر وزارتخانه ها است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات فرهنگیان این استان مربوط به سال ها 68 تا 85 است، گفت: متاسفانه پیگیری های لازم از سوی نمایندگان وقت استان در مجالس سابق شورای اسلامی و مسئولان محلی برای دریافت این مطالبات صورت نگرفته است.

بزرگواری افزود: مطالبات فرهنگیان و کارمندان دولت سایر استان ها از وزارتخانه های مرتبط دریافت شده و تنها این استان و یکی از استان های کشور مطالبات فرهنگیان و کارمندان خود را از دولت دریافت نکرده اند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از وعده معاون رئیس جمهور دولت یازدهم برای پرداخت 20 میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از مجموع 120 میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان این استان خبر داد.

وی گفت: مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس هشتم شورای اسلامی برای دریافت 120 میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان این استان اقدام به جمع آوری 180 امضاء از نمایندگان این مجلس کرد که این اقدام سبب پیگیری‌های بعدی برای پرداخت مطالبات کنونی فرهنگیان شد.

بزرگواری افزود: مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد به همراه مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی باید تمام تلاش‌های خود را برای دریافت مطالبات فرهنگیان و کارمندان از دولت یازدهم بکار گیرند تا سبب خوشحالی فرهنگیان و پرسنل اداری شوند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم شورای اسلامی، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه را به عنوان نماینده خود برای پیگیری مطالبات فرهنگیان و کارمندان استان از دولت یازدهم انتخاب و معرفی کرده است.

پایان خبر/



تاریخ انتشار : 12 آذر 1392 13:43



» اخبار مرتبط:

  • پاداش مناطق محروم فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از زبان مدیرکل
  • نماینده بویراحمد و دنا در مجلس :امیدواریم پاداش مناطق محروم فرهنگیان بزودی ...
  • بزرگواری خواستار شهرستان شدن دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان شد.
  • سیدعلی‌محمد بزرگواری پیش‌بینی کرد :عدم رأی اعتماد مجلس به ۴ یا ۵ وزیر پیشنه ...
  • مخالف تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد هستم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler