مشروح اخبار


» شرمنده کارمندان هستیم



معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در واکش ن به اعتراض نماینده های مجلس به بودجه عمرانی از آنها خواست واقعیت را به مردم بگویند و گفت: قرار نیست مشکل جهان بشریت را با....

معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در واکشن به اعتراض نماینده های مجلس به بودجه عمرانی از آنها خواست واقعیت را به مردم بگویند و گفت: قرار نیست مشکل جهان بشریت را با بودجه ۹۳ حل کنیم.نوبخت به خاطر افزایش ۱۸درصدی حقوق اظهار شرمندگی کرد.
به گزارش راک نیوز ؛ بودجه سال 93 شب گذشته (23 آذر ماه) در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور "محمدباقر نوبخت" معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از منظر دولت آمار و ارقام ارائه شده در بودجه 93 تا چه حد قابل تحقق است؟ گفت: سال 93 چهارمین سالی است که برنامه پنجم توسعه مورد اجرا قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه در ماده 234 برنامه پنجم توسعه اهدافی مشخص شده است که براساس آن باید اقتصاد با رشد 8 درصدی مواجه شود، افزود: این رشد 8 درصدی به صورت متوسط سالانه است، بنابراین 12.2 درصد سرمایه‌گذاری‌ها مربوط به افزایش بهره وری و کاهش بیکاری و تورم می‌شود.
محمدباقر نوبخت در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مردم برای سال 93 باید مالیات بیشتری را پرداخت کنند؟ گفت: در بودجه سال 93 هیچ نرخ مالیاتی را افزایش نخواهیم داد.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه کارمندان شریف و حقوق‌بگیران عزیز به اندازه کافی مالیات پرداخت می‌کنند، ادامه داد: تجار و کسبه به اندازه کافی مالیات می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه بودجه‌های جاری عموما مربوط به پرداخت حقوق و دستمزدها می‌شود، خاطرنشان ساخت: با عرض شرمندگی حقوق و دستمزدها را 18 درصد افزایش داده‌ایم، پس بنابراین باید پذیرفت بودجه‌ای که 7 درصد کاهش یافته حالا باید حقوق و دستمزدها را 18 درصد افزایش بدهیم.
محمدباقر نوبخت با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید کارکنان خود را دوست دارد، افزود: در چنین شرایطی مجبور هستیم حداقل دستمزدها را 18 درصد بالا ببریم، پس دیگر نمی‌توانیم بودجه جاری‌مان را این حد کمتر کنیم.



تاریخ انتشار : 24 آذر 1392 15:39



» اخبار مرتبط:

  • میزان عیدی کارمندان اعلام شد
  • نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور شد
  • حقوق کارمندان از فروردین افزایش نمی یابد
  • جزئیات کامل پرداخت حقوق، مزایا و حق ماموریت‌ها
  • میزان افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler