مشروح اخبار


» جدال مادر شوهر حسود با عروس در آشپزخانه



زنی در دادگاه خانواده گفت: از حسودی مادر شوهرم خسته شدم و می‌خواهم با طلاق از شوهرم از آزار و اذیت مادر شوهرم رها شوم چرا که او هر روز غذایی که برای شوهرم درست می‌کرد، می‌سوزاند تا مرا زیر بار کتک بیندازد.

به گزارش راک نیوز؛  زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده ونک دادخواست طلاق خود را به قاضی یکی از شعب این مجتمع قضایی ارائه کرد و در مقابل قاضی پرونده با بیان اینکه دیگر طاقتم تمام شده است، اظهار داشت: مادرشوهرم به من حسودی می کند و از شوهرم می خواهد که هر وسیله ای که برای من می خرد برای او نیز تهیه کند.

وی با اشاره به اینکه 7 سال از زندگی مشترکمان می گذرد، ادامه داد: شوهرم اعتیاد به مواد مخدر دارد و با این موضوع کنار آمدم ولی دیگر تحمل رفتار ها و آزار و اذیت مادرشوهرم را ندارم چرا که ادامه زندگی را برایم سخت کرده و با اینکه با پسرش کنار آمدم و ساختم باز هم به کارش ادامه می دهد.

زن بار دیگر در مقابل قاضی با بیان این که دارای یک فرزند هستیم، افزود: شوهرم باید بداند که این حقم نیست و تا به امروز باید با مادرش صحبت می کرد تا او دست از این کار هایش برمی داشت ولی بی تفاوت بود و می گفت خودمان مشکل را حل کنیم ولی من هیچ وقت به مادرش توهین نکردم.

وی با بیان اینکه بار ها از شوهرم خواستم که محل زندگیمان را با مادرش جدا کند، اظهار داشت: مادرشوهرم از قصد زیر غذای مرا که غذای مورد علاقه شوهرم  را درست می کردم، زیاد کرده تا بسوزد و از روی حسودی مرا زیر بار کتک شوهرم می انداخت و من تنها سکوت می کردم.

زن در مقابل قاضی با بیان این که مادر شوهرم برایم غیرقابل تحمل است، گفت: اگر شوهرم حاضر شود خانه ای جدا از مادرش بگیرد به زندگی با او ادامه خواهم داد ولی اگر این اقدام را انجام ندهد از او جدا خواهم شد و دیگر با هیچ درخواستی را تحمل نمی کنم.

بعد از چند دقیقه مرد در دادگاه حضور یافت و در مقابل قاضی پرونده با بیان این که همسرم را طلاق نمی دهم، اظهار داشت: همسرم باید خود از عهده مادرم برآید و مشکلاتش را حل کند و نباید به دادگاه می آمد و بچه بازی در می آورد.

وی با بیان این که همسرم بهانه گیر است، ادامه داد: از زمانی که با اعتیاد من کنار آمده توقعش بالا رفته و هر روز بهانه مادرم را می گیرد و مدعی است که او را اذیت می کند ولی مادرم سن بسیاری دارد و توان عذاب دادن همسرم را ندارد.

مرد در ادامه با اشاره به این که همسرم باید گذشت داشته باشد و در کنار مادرم تا 2 سال آینده به زندگی ادامه دهد، گفت: از مادرم دفاع می کنم چرا که همسرم بهانه می گیرد.

زن در مقابل قاضی پرونده بیان کرد: مادر شوهرم باید از اذیت و آزارش دست بکشد و شوهرم باید تعهد دهد که تا 2 سال آینده خانه ای جداگانه از مادرش برایم تهیه کند.

بعد از اتمام صحبت های زن و مرد، آن دو را به مصالحه دعوت کرد و رسیدگی به پرونده با تعهد از سوی مرد پایان یافت. 




تاریخ انتشار : 27 آذر 1392 04:19



» اخبار مرتبط:

  • تصمیم مرگبار پدر پس از جدایی از همسر
  • درخواست عجیب یک زن برای حفظ آبرو
  • زنی که با همدستی کارفرما، شوهرش را کشت
  • مهریه عجیب یک زن
  • نخریدن گوشی Apple به زندگی زوج جوان پایان داد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler