مشروح اخبار


» اعطای 120‌ میلیون وام برای محافظان مرتضوی +عکس



هرکسی از تفت پی مرتضوی آمده پنج‌میلیون‌تومان وام قرض‌الحسنه گرفته که خلاف قانون و عدالت است.عضو کمیته تفحص از سازمان تامین‌اجتماعی به برخی حاتم‌بخشی‌های دیگر از سوی مرتضوی اشاره دارد: «مطلع شده‌ایم که سعید مرتضوی برای تامین...


«هرکسی از تفت پی مرتضوی آمده پنج‌میلیون‌تومان وام قرض‌الحسنه گرفته که خلاف قانون و عدالت است.»

برای هرکدام از محافظان سعید مرتضوی 120‌میلیون‌تومان وام قرض‌الحسنه جهت رهن یا خرید خانه در نظر گرفته شده بود. این را نادر قاضی‌پور یکی از اعضای کمیسیون تحقیق‌وتفحص از سازمان تامین‌اجتماعی می‌گوید. همچنین او نسبت به اینکه هر شهروند تفتی که نزد مرتضوی آمده، وام قرض‌الحسنه پنج‌میلیون‌تومانی گرفته؛ اعتراض دارد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز، به گفته قاضی‌پور «مجلس بنا ندارد به این سادگی‌ها کوتاه بیاید و شکایت از گزارش تفحص از تامین‌اجتماعی و نمایندگان راه به جایی نخواهد برد. مرتضوی می‌خواهد نمایندگان را به جان هم بیندازد و در این مسیر موفق نیست، نمایندگان خودشان فهمیده‌اند که او می‌خواهد بازی در بیاورد و بنا دارد تا پرونده را سیاسی کند. این در حالی است که گزارش تفحص را نمایندگانی از تمام جناح‌ها نوشته‌اند و این گزارش اصلا خط و ربط سیاسی ندارد.»

http://images.hamshahrionline.ir//images/2013/2/mortezavi.jpg

شرق نوشت: عضو کمیته تفحص از سازمان تامین‌اجتماعی به برخی حاتم‌بخشی‌های دیگر از سوی مرتضوی اشاره دارد: «مطلع شده‌ایم که سعید مرتضوی برای تامین خانه محافظان خود دستور داده تا ارقامی حدود 120‌میلیون تومان در قالب وام قرض‌الحسنه به آنها واگذار شود که این کار خلاف قانون بوده و ما اجازه نخواهیم داد که چنین هزینه‌هایی از اموال کارگران پرداخت شود.»

قاضی‌پور در پاسخ به اینکه «مگر داشتن محافظ حق او نبوده» نیز گفته: «اینکه او حق داشتن محافظ را دارد یا نه؛ به ما مربوط نیست، اما نمی‌شود که حقوق و مسکن محافظ از پول کارگر و بازنشسته تامین شود.»

او همچنین می‌افزاید: «هرکسی از تفت پی مرتضوی آمده پنج‌میلیون‌تومان وام قرض‌الحسنه گرفته که خلاف قانون و عدالت است.»

به گفته او، مجلس بدون شک با هرگونه حاتم‌بخشی‌های خلاف قانون سعید مرتضوی برخورد خواهد کرد و حتی از یک‌مورد آن نیز نخواهد گذشت. مجلس بنا دارد تا تمام منابع مالی هزینه شده در مسیر غیر با همکاری قوه‌قضاییه به صندوق سازمان اجتماعی بازگردد چراکه این سازمان امین کارگران بوده و حالا با این وضعیت اعتماد عمومی مردم به این سازمان خدشه‌دار شده است.



تاریخ انتشار : 9 دی 1392 01:46



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری تجمع برای محاکمه مرتضوی
  • چه کسانی از مرتضوی پول گرفته‌اند؟
  • وام قرض الحسنه موسسه مالی و اعتباری قوامین
  • سعید مرتضوی از سمت خود عزل شد
  • وام ازدواج 8 میلیون تومانی برای زوج‌های با مهریه تا 114 سکه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام