مشروح اخبار


» باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد



رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند سرقت مغازه در مرکز استان خبر داد. علی‌حسن جعفری‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران به دستگیری اعضای باند سرقت مغازه و کشف....

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند سرقت مغازه در مرکز استان خبر داد.

به گزارش راک نیوز ؛  علی‌حسن جعفری‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران به دستگیری اعضای باند سرقت مغازه و کشف پنج فقره سرقت در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت مغازه از مغازه‌دار یاسوجی رسیدگی به پرونده در دستور کار کارکنان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که ماموران مبارزه با سرقت با بررسی‌های صورت گرفته از مغازه مذکور موفق به مشخص شدن سرنخ‌هایی شدند، گفت: با هوشیاری و اقدامات پلیسی ماموران انتظامی در مرکز استان و بکارگیری منابع و بررسی آثار به جا مانده در صحنه‌های سرقت دو نفر از سارقان شناسایی شدند.

جعفری‌نژاد اذعان کرد: با شناسایی سارقان هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی به منظور تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی صورت گرفت که ماموران آگاهی مرکز استان در عملیاتی منسجم و از پیش تعیین شده سارقان را در مخفیگاه‌های خود به طور همزمان دستگیر و به پلیس آگاهی جهت سیر مراحل قانونی انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند که با وجود اموال مکشوفه از مغازه‌ها، سارقان به پنج فقره سرقت مغازه در سطح شهر یاسوج اعتراف و کلیه محل‌های سرقت و مالباختگان با معرفی سارقان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که متهمان شناسایی شده باید بر اساس قانون مراحل قانونی را طی کنند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند تا بر اساس قانون با متخلفان و سارقان برخورد شود.



تاریخ انتشار : 23 دی 1392 21:26



» اخبار مرتبط:

  • اعضای باند سارقان مغازه ها در بویراحمد دستگیر شدند
  • 9 سارق حرفه ای در یاسوج دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان به عنف در یاسوج
  • انهدام باند سارقان کابل های شبکه برق
  • متلاشی‌شدن باند سارقان مسلح مغازه در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام