مشروح اخبار


» حمله پلنگ گرسنه به چوپان بویراحمدی+عکس



سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلنگ گرسنه یک چوپان را در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد زخمی کرد.

وی  در این خصوص به خبرنگار...


سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلنگ گرسنه یک چوپان را در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد زخمی کرد.

به گزارش راک نیوز ؛ سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به خبرنگار ان گفت: "صفرعلی محمدی" اهل روستای "گردوه" در 36 کیلومتری یاسوج مورد حمله پلنگ قرار گرفت.

محمدرضا قنبری افزود: این حمله در ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در حالی که "صفرعلی" در کوه مشغول چرای گوسفندانش بود، اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: فرد مصدوم به صورت ناگهانی با پلنگی مواجه می‌شود که در حال خوردن یک لاشه بود.

قنبری اظهار داشت: پلنگ به محض دیدن این چوپان به او حمله کرده و از چند نقطه او را زخمی می‌کند.

قنبری ادامه داد: شدت ضربه پلنگ به این چوپان به حدی بود که او را از یک بلندی به پایین پرتاب کرده و همین موضوع موجب شد تا از ناحیه سر و صورت آسیب‌های جدی ببیند.

alt

وی گفت: خوشبختانه، فرد مصدوم از گوشی موبایل خود استفاده کرده و بستگان خود را در روستا اطلاع می‌دهد و همراهان او نیز بلافاصله با 115 تماس می‌گیرند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بعد از تماس اهالی روستای "گردوه" با مرکز 115، پایگاه امدادی "پاتاوه" به محل اعزام شد و فرد مصدوم را مورد مداوا قرار داد.

وی تصریح کرد: عملیات شستشو، سرم‌تراپی و پانسمان روی زخم فرد مصدوم توسط امدادگران انجام گرفت و بلافاصله این فرد با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اعزام شد.

قنبری بیان داشت: هم اکنون این چوپان زخمی در بخش اتفاقات این بیمارستان بستری و حال وی رضایت بخش است.



تاریخ انتشار : 3 بهمن 1392 20:12



» اخبار مرتبط:

  • تولد هفتمین نوزاد در آمبولانس‌های 115 کهگیلویه و بویراحمد
  • راننده یاسوجی باخودرو صفر کیلومترش در آتش سوخت
  • اورژانس 115 در حادثه دشتروم تأخیر نداشت + جزئیات دقیق حادثه
  • کشته و زخمی شدن 5 "چینی" درکهگیلویه وبویراحمد
  • 10کشته و زخمی در دوحادثه ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler