مشروح اخبار


» کنایه یک مدیرکل عزل شده به نماینده بویراحمد/کسی ازبزرگواری سراغی نمیگیرد!



وی از اصناف، سربازان گمنام امام زمان(عج)، مودیان و مردم تشکر و قدردانی کرد و گفت: از آقای ستارهدایت خواه بسیار تشکر می کنم و دست او را می بوسم.

این مدیرکل معزول درادامه، غلام رضا تاجگردون نماینده باشت و گچساران را مایه افتخار استان دانست.این مسئول که نامی از علی‌محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نبرده، گفت: 


 مراسم تودیع و معارفه مدیران کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین وکیلی معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور، مجیدمحنایی معاون پشتیبانی و علی‌حسن نوروزی معاون برنامه‌ریزی استانداری، جمعی از مسئولان‌ارشد و کارکنان دارایی و امور مالیاتی استان در اداره کل دارایی و امور اقتصادی استان برگزار شد.
 طی مراسمی سهراب امدادی‌فر به طور رسمی سکان امور مالیاتیکهگیلویه و بویراحمد را در دست گرفت و از خدمات علی دوست محمدی مدیرکل سابق امور مالیاتی استان تجلیل شد.

علی‌دوست محمدی در آئین تودیع خود با بیان اینکه دیگر نگران داس‌ها نیستم، گفت: هر کس نان از عمل خویش می‌خورد و خدا را شاهد می‌گیریم که به اندازه آنچه در توان داشتم، ذره‌ای کم نگذاشتم و همکارانم شاهد عملکرد بنده در امور مالیاتی هستند.

مسئول قبلی امور مالیاتی استان افزود: بهترین درس‌ها را در سختی آموختم و آنهایی که به من انتقاد کردند، صبوری آموختند، تلاش تنگ‌نظران نفس‌های مرا در طی ۸ سال به شماره انداختند و امیدوارم خداوند به همه آنهایی که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند، نیکی عطا کند.

علی دوست محمدی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) مبنی بر اینکه «با دوست متواضع، با دشمنان با احتیاط و با مردم گشاده رو باش»، اظهارکرد: این حدیث را سر لوحه مدیریت خود قرار دادم.

وی از اصناف، سربازان گمنام امام زمان(عج)، مودیان و مردم تشکر و قدردانی کرد و گفت: از آقای ستارهدایت خواه بسیار تشکر می کنم و دست او را می بوسم.

محمدی نیز غلام رضا تاجگردون نماینده باشت و گچساران را مایه افتخار استان دانست.

این مسئول که نامی از علی‌محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نبرد، گفت: کاش آقای زارع در جلسه حضور داشتند که خیلی حرف ها برای گفتن داشتم، شایدم آقای زارع رفته فاتحه خوانی.

این گفته محمدی موجب خنده برخی از حضار شد. البته با واکنش مجید محنایی معاون پشتیبانی و منابع توسعه استانداری نیز روبرو شد. محنایی گفت: جلسه مربوط به بودجه و مالیات جای برای این بحث نیست.

در ادامه این جلسه حسین وکیلی معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی نیز تلویحاً به صحبت‌های علی دوست محمدی واکنش نشان داد و گفت: اداره کل امور مالیاتی اداره سیاسی نیست، بلکه اداره کار و خدمت است.
وکیلی تصریح‌کرد: تحمل‌مان باید بیشتر شود، امور مالیاتی یک دستگاه کاملاً حرفه ای  و محل کار و خدمت است.

این مسئول کشوری افزود: یک فرد مالیاتی باید کار بلد و به معنای واقعی مسلمان باشد.

به گزارش کبنانیوز: برخی از کارمندان امور مالیاتی بیان می‌کردند: تا زمانی آقای امدادی فر حکم را نگیرد، باورمان نمی‌شود. بعد از سخنرانی امدادی‌فر او را به طور پیوسته مورد تشویق قرار دادند.

دست نوشته‌ای که همزمان با سخنرانی حسین وکیلی معاون امور مالیاتی کشور که به نشانه اعتراض بالا رفت.

 

روبوسی آقای علی دوست محمدی و مجید محنایی سوژه حضار گردید، محنایی در همین حین گفت: ما دولت تدبیر و امید هستیم.

بعد از پایان جلسه محمدی که حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد، در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه گلایه شما از نماینده بویراحمد و دنا چیست؟ چرا حضرتعالی با این لفظ نماینده مردم را خطاب کردید؟ آیا نماینده مردم را مورد تمسخر قرار ندادید؟، اظهارکرد: شما دارید سیاسی می کنید، مسئله را، کی گفته من مسخره کردم، آقای زارع فامیل بنده است. من اصلاً با شما مصاحبه نمی‌کنم.



تاریخ انتشار : 16 بهمن 1392 19:00



» اخبار مرتبط:

  • تب تند تغییرات مالیاتی /رئیس امور مالیاتی گچساران منصوب شد
  • مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد
  • انتصاب 2 کهیلویه وبویراحمدی در پست های کشوری +تصویر
  • بخشودگی جرایم مالیاتی برای اصناف گچساران
  • چگونگي لغو ممنوعيت خروج از كشور بدهكاران مالياتي
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler