مشروح اخبار


» باز هم عشق حماسه آفرید/اختصاصی از فارس ،بوشهر وکهگیلویه وبویراحمد



راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان های کهگیلویه وبویراحمد،فارس وبوشهر با شکوه تمام برگزار شد و مردم مومن و انقلابی بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی نشان داندند که پیرو راه ولایت و وفادار به آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.


راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان های کهگیلویه وبویراحمد،فارس وبوشهر با شکوه تمام برگزار شد و مردم مومن و انقلابی بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی نشان داندند که پیرو راه ولایت و وفادار به آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ امروز همان مردم انقلاب 57  برای نشان دادن موضع خود پای در خیابان ها گذاشته و سرما را شرمسار کردند و صدای آزادیخواهی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند. 

مردم استان بوشهر همپای دیگر ملت ایران حضوری گسترده و پرشور در صحنه داشتند و ثابت کردند که مرزداران ساحل‌نشین بوشهر هیچ گاه صحنه را خالی نمی‌کنند و همواره پاسدار و مرزداری بزرگ برای این نظام و انقلاب هستند.

مردم بوشهر امروز راهپیمائی خود را از مقابل بسیج مرکزی در خیابان امام خمینی(ره) آغاز کردند و این حرکت تا میدان شهید رئیس‌علی دلواری ادامه داشت و در این محل با تجمع مردم برنامه‌های راهپیمائی اجرا شد.

براساس این گزارش مردم شیراز همگام با دیگر مردم شهرهای استان فارس و کشور با حضور گسترده خود یکبار دیگر حماسه ای عظیم را آفریدند و یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب را گرامی داشتند.
حجه الاسلام محمد حسن ابوترابی امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شیرازگفت:تبدیل شدن متحدان قدیمی آمریکا به متحدان استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در برابر تهاجم نظامی صهیونیست برگرفته از انقلاب اسلامی و گسترش معنویت در منطقه است.
ابوترابی با بیان اینکه راه عظمت و دست یابی به اقتدار برتر ، تداوم خط روشن و شفافی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار و عمود خیمه آن است حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را ستود و آن را موجب نومیدی دشمنان دانست.

صبح امروز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حماسه‌ای بی‌نظیر از خود آفریدند و بنا به اذعان همه مردم و مسئولان این حماسه در طول تاریخ انقلاب بی‌نظیر بود.
شعارها و کوبندگی آن‌ها و تکرار آن توسط مردم به خصوص شعار ملی مرگ بر آمریکا امسال به گونه‌ای دیگر توسط آن‌ها سر داده شد که نشان از انزجار مردم به خصوص عشایر کهگیلویه وبویراحمدی از یاوه‌گویی چند وقت اخیر استکبار داشت.



تاریخ انتشار : 22 بهمن 1392 18:46



» اخبار مرتبط:

  • مردم کهگیلویه و بویراحمد، حماسه سیاسی دیگری در 22 بهمن خلق می کنند
  • حضور حماسی مردم در راهپیمایی۲۲بهمن نشانه شکست تحریم‌های غرب بود
  • همزمان با سراسر کشور مردم دهدشت در راهپیمایی 22 بهمن خروشیدند
  • دعوت از مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن
  • پخش زنده مراسم 22بهمن شهر یاسوج از شبکه استانی دنا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler