مشروح اخبار


» صدا و سیما در اقدامی جالب بخش‌هایی از اختتامیه جشنواره فیلم فجر را قطع کرد.!



صدا و سیما همانند سال‌های گذشته پخش زنده مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر را از شبکه نمایش پخش کرد. در این مراسم که به صورت زنده پخش می‌شد، مسئول پخش شبکه نمایش در مواردی پخش زنده را به بهانه‌های مختلف قطع کرده و به پخش موسیقی یا نمایش محل اجرای مجری شبکه نمایش می‌پرداخت.

در ابتدای این مراسم قطع صدا مانع نشان دادن ورود هنرمندان بر....

صدا و سیما در اقدامی جالب بخش‌هایی از اختتامیه جشنواره فیلم فجر را قطع کرد.

به گزارش راک نیوز؛  صدا و سیما همانند سال‌های گذشته پخش زنده مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر را از شبکه نمایش پخش کرد. در این مراسم که به صورت زنده پخش می‌شد، مسئول پخش شبکه نمایش در مواردی پخش زنده را به بهانه‌های مختلف قطع کرده و به پخش موسیقی یا نمایش محل اجرای مجری شبکه نمایش می‌پرداخت.

در ابتدای این مراسم قطع صدا مانع نشان دادن ورود هنرمندان بر فرش قرمز شد. این در شرایطی است که پوشش منتشر شده از هنرمندان در خبرگزاری‌ها نشان می‌دهد که نگرانی از نحوه پوشش مانع این امر شده است.

اجرای زنده علیرضا قربانی بخش دیگر مراسم بود که حذف شد. در این بخش که البته پس از چند دقیقه دوباره نمایش داده شد، گفت‌وگوی مجری برنامه با فهیم، منتقد سینما نشان داده شد.

تقاضای محسن دارسنج، برنده دریافت جایزه بهترین چهره پردازی برای فیلم «همه چیز برای فروش» از وزیر ارشاد قسمت دیگر برنامه اختتامیه بود که حذف شد. در این بخش دارسنج از وزیر ارشاد خواست تا به فکر مسکن هنرمندان باشد.

در قسمت دیگر مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین طراحی صحنه و لباس به مجید میرفخرایی اهدا شد. وی سیمرغ خود را به همسرش اهدا کرد که با واکنش شهید‌ی‌فر مبنی بر حضور همسرش در میان حضار روبرو شد. هنگام نمایش همسر وی، برنامه قطع و تبلیغ شبکه نمایش نشان داده شد.

تلویزیون تاخیر خود را در بخش بهترین موسیقی متن به بهترین شکل به نمایش گذاشت. سخنان شهید‌ی‌فر هنگام معرفی کیانوش عیاری قطع شد و بوق معروف تلویزیون به نمایش درآمد. همین سخنان با تاخیر چند ثانیه‌ای تکرار و تاخیر تلویزیون در پخش برنامه زنده این بار به خوبی خودنمایی کرد.

گفته‌های جمال ساداتیان هنگام دریافت سیمرغ بهترین فیلم که به بی‌توجهی به برخی فیلم‌ها اشاره کرد نیز قطع شد. ساداتیان گفت: ‌در این چند سالی که من به سینما آمدم به شرافت وبزرگی سینما ایمان آوردم. اما سینما مورد بی‌مهری قرار گرفته است ، به نظرم باید اجازه دهیم که برای سلایق مختلفی در سینمای ایران کار شود.

عسگرپور هنگام ایراد سخنانش قبل از اعلام برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نظر آرای مردمی نیز با سانسور روبرو شد. /نامه



تاریخ انتشار : 23 بهمن 1392 14:38



» اخبار مرتبط:

  • بیوگرافی یک هم استانی و بازیگرزن سینمای ایران+عکس
  • زبان فارسی از" شبکه آی‌فیلم" حذف می‌شود
  • گزارش لحظه به لحظه از اختتامیه جشنواره فجر
  • کارگردان جوان دهدشتی در جشنواره فیلم فجر امسال
  • اعلام اسامی برندگان سیمرغ فیلم فجر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler