مشروح اخبار


» آخرین مهلت دریافت سبد کالا برای شهروندان استان کهگیلویه وبویراحمد



داریوش دیودیده با بیان اینکه بیش از پنج هزار نفر از مشمولین دریافت سبد کالای حمایتی دولت در استان تاکنون سبد کالا خود را دریافت ننموده اند افزود: به احتمال زیاد زمان دریافت سبد کالا تمدید نخواهد شد.

وی گفت: بخشی از مشمولین نیز سبد کالایی خود را به طور کامل دریافت ننموده اند که جهت دریافت نواقص سبد 


رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود:

مردم استان تا پایان اسفند سبد کالا خود را دریافت کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اتمام مهلت دریافت سبد کالای حمایتی دولت در پایان اسفندماه کسانی که سبد کالایی خود را دریافت ننموده اند جهت دریافت به مراکز عرضه در سطح استان مراجعه نمایند.

به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه بیش از پنج هزار نفر از مشمولین دریافت سبد کالای حمایتی دولت در استان تاکنون سبد کالا خود را دریافت ننموده اند افزود: به احتمال زیاد زمان دریافت سبد کالا تمدید نخواهد شد.

وی گفت: بخشی از مشمولین نیز سبد کالایی خود را به طور کامل دریافت ننموده اند که جهت دریافت نواقص سبد کالای به مراکز عرضه مراجعه نمایند.

دیودیده خاطر نشان کرد: تاکنون یکصد و سی هزار نفر در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد سبد کالای خود را دریافت نموده اند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با مناسب ارزیابی نمودن روند توزیع سبد کالا در کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تلاش های صورت گرفته روند توزیعی کالا با رفع مشکلات به بهترین شکل در استان اجرایی شد.

داریوش دیودیده تاکید کرد: خوشبختانه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استانهای موفق در اجرای مرحله اول توزیع سبد کالای حمایتی دولت تدبیر و امید بود و چنانکه دولت برنامه ای در جهت توزیع و تخصیص سبد کالای در مراحل بعدی داشته باشد روند به شکل بسیار مطلوب تری انجام خواهد شد.

 

 



تاریخ انتشار : 21 اسفند 1392 12:43



» اخبار مرتبط:

  • سبد کالای حمایتی دولت از فردا در کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد
  • تازه ترین خبر از زمان توزیع سبد کالا
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد فریب افراد سودجو را نخورند
  • خبری که برای کارمندان دلخوشی نمی آورد
  • ژتون افطاری جایگزین سبد کالای فرهنگیان نشده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler