مشروح اخبار


» دانشگاه علوم پزشکی خبر رهاسازی یک بیمار را در خیابان تکذیب کرد



روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شامگاه شنبه رهاسازی حمل و انتقال یک بیمار بدحال با آمبولانس بیمارستان نمازی  و رها سازی او در حاشیه خیابان را نادرست و شایعه دانست


روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامگاه شنبه رهاسازی حمل و انتقال یک بیمار بدحال با آمبولانس بیمارستان نمازی و رها سازی او در حاشیه خیابان را نادرست و شایعه دانست.

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز از شیراز، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این زمینه یاد آور شد : با اطلاع از بروز این شایعات مبنی بر انتقال یک بیمار بد حال و رها سازی او به حاشیه خیابان تختی شیراز موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مورد رسیدگی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید : در تماس شهروندان با اورژانس 115 شیراز یک دستگاه امبولانس به محل مورد نظر اعزام شد و فردی که توسط شهروندان احاطه شده بود و در حالت غیر طبیعی به سر می برد به بیمارستان نمازی شیراز منتقل گردید.

این روابط عمومی اعلام کرد : در گفت و گو هایی که با این فرد انجام شده ، وی دچار تناقض گویی است و بر اثر مصرف مواد مخدر در حالت طبیعی به سر نمی برد اما در عین حال مراقبت های درمانی و بهداشتی خاص از او به عمل آمد.

در ادامه این گزارش آمده است : در پیگیری های انجام شده هیچ سابقه ای از بستری بودن این فرد در بیمارستان نمازی شیراز به دست نیامد.

همه تلاش ها برای شناسایی فرد مورد نظر در حال انجام است و نتایج به دست آمده در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این زمینه گفت : رها سازی بیماران بد حال در گوشه خیابان عملی نادرست و ناشایست است و هیچگاه یک بیمارستان دولتی مبادرت به چنین عملی نمی کند.

دکتر احمد رضازاده به خبرنگار ایرنا گفت : این موضوع در شیراز تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد و بیمار بد حال نیز تا رسیدن به شرایط مساعد در بیمارستان نگه داری می شود .

وی ادامه داد : برخی بیمارستان های دولتی و مراکز درمانی شیراز اکنون مبادرت به نگه داری و مداوای بیماران بلاصاحب می کنند که هیچ کس برای نگه داری آنان مراجعه نمی کند.

 

 



تاریخ انتشار : 25 اسفند 1392 11:21



» اخبار مرتبط:

  • دکتر ملک حسینی » رییس انجمن پیوند اعضای خاور میانه شد
  • تكذيب پس زدگي پيوند كبد رضا داوودنژاد
  • سومین دختر جوان وهفتمین بیمار مرگ مغزی اعضایش را اهدا کرد
  • اعضای بدن بیمار مرگ مغزی جان سه نفر را نجات داد
  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی دهدشتی به بیماران نیازمند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler