مشروح اخبار


» مجروحان چهارشنبه سوری به ۳۶ نفر رسید



مدیر روابط عمومی درمان وزارت بهداشت از افزایش مجروحان چهارشنبه سال پایان کشور به ۳۶ نفر خبر داد و گفت: تاکنون فوتی و قطع عضو...


     مدیر روابط عمومی درمان وزارت بهداشت از افزایش مجروحان چهارشنبه سال پایان کشور به ۳۶ نفر خبر داد و گفت: تاکنون فوتی و قطع عضو گزارش نشده است و بیشترین آسیب‌ها به چشم، گوش و در مجموع به صورت افراد وارد شده است.

آرزو دهقانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به افزایش مصدومان چهارشنبه پایان سال به تعداد ۳۶ نفر اظهار داشت: ۶ نفر از این افراد در محل مورد مداوا قرار گرفتند و ۳۰ مجروح دیگر برای درمان بیشتر به بیمارستانها انتقال یافتند.

وی افزود: در این راستا ۳۴ نفر از مجروحان مرد و دو نفر از این مجروحان زن هستند، همچنین بیشترین تعداد مجروحان مربوط به تهران و در رتبه دوم مجروحیت چهارشنبه پایان سال نیز مربوط به قطب شمال غرب کشور است. مدیر روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: این آمار ۳۶ مجروح چهارشنبه سال پایان مربوط به آمار اورژانس کشور است و احتمال دارد که مجروحان و مصدومان دیگری نیز وجود داشته باشد که خودشان به صورت مستقل به مراکز درمانی مراجعه کرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون فوتی و قطع عضو گزارش نشده است و بیشترین آسیب‌ها به چشم، گوش و در مجموع به صورت افراد وارد شده است. در این راستا حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو یی، با اشاره به اینکه حادثه ای در خیابان ۱۳ آبان منجر به مصدومیت یک نوجوان ۱۸ ساله شد که از ناحیه دست و صورت دچار مجروحیت شد، اظهار داشت: این نوجوان مجروح توسط اورژانس به بیمارستان مطهری منتقل شد.

وی افزود: در این راستا حادثه ای دیگر در نارمک باعث مصدومیت دو نوجوان شد که بر اثر ترکیدگی نارنجک دچار مجروحیت شدند از ناحیه صورت، چشم و دست دچار مجروحیت شدند که به بیمارستان مطهری انتقال یافتند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: حادثه دیگری نیز در یاغچی آباد رخ داد که یک نفر دچار مجروحیت شد ولی به دلیل عدم همکاری فرد مجروح، امکان انتقال وی به بیمارستان میسر نشد. همچنین ۵ نفر دیگر نیز در محل حادثه‌ها مورد درمان قرار گرفتند.

در این راستا در ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه نیز گزارشی مبنی بر حادثه انفجار مواد محترقه و مصدومیت ۴ نفر به اورژانس اعلام شده بود که این ۴ نفر که شامل دو نوجوان ۱۷ و ۱۸ ساله و دو جوان ۲۰ و ۲۷ ساله بودند در محله رسالت و خیابان حیدر خانی دچار حادثه شدند. این ۴ مصدوم چهارشنبه پایان سال که از ناحیه صورت، چشم و گوش دچار مجروحیت شدند توسط اورژانس به بیمارستان مطهری منتقل شدند.     



تاریخ انتشار : 28 اسفند 1392 00:48



» اخبار مرتبط:

  • 2 کشته درحادثه رانندگی برای آمبولانس ،مادری دهدشتی بخاطرفرزندش جان باخت!
  • قطع دست یک سرباز در سانحه ....
  • علت مسمومیت گسترده مردم شهر پردیس
  • در پی مصرف الکل متانول؛مسمومیت 298 تن/مرگ 5نفر
  • 20مجروح حاصل تصادف در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler