مشروح اخبار


» افزایش قیمت سیمان در سال ۹۳ در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع



معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه افزایش قیمت سیمان در سال جدید ممنوع و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با عاملین برخورد قانونی و شدید صورت می گیرد.


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه افزایش قیمت سیمان در سال جدید ممنوع و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با عاملین برخورد قانونی و شدید صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛   سالار حسین‌پور در گفت وگویی، اظهار کرد: افزایش قیمت سیمان منوط به تصویب در کار گروه تنظیم بازار کشور است و انجمن سیمان حق افزایش قیمت سیمان را بدون اجازه این کار گروه ندارد.

حسین پور با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور افزایش قیمت سیمان تا اطلاع ثانوی ممنوع است، افزود: کارخانجات سیمان باید با قیمت مصوب سال 92 سیمان را درب کارخانه در اختیار عاملین توزیع قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: مطالبی در زمینه افزایش 20 درصدی قیمت سیمان در سال جدید مطرح شده است و با توجه به غیره قانونی بودن این امر در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت و احتکار سیمان، با متخلفان به شدت برخورد می شود.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که با توجه به تصمیم دولت مبنی بر اجرای فاز دوم هدفمندسازی هر گونه قیمت گذاری و تنظیم بازار کالای اساسی باید بر عهده کارگروه تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد، خاطر نشان کرد: در صورت هرگونه تغییر در قیمت سیمان مراتب به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها ابلاغ و از این طریق به کارخانجات سیمان و عاملین اعلام می شود.

حسین پور با اشاره به تماس های زیاد مردمی مبنی بر افزایش 20 درصدی قیمت سیمان، بروز تخلف گرانفروشی و احتکار سیمان توسط عاملین جهت کسب سود نامتعارف، از هم استانی ها درخواست نمود در صورت مشاهده چنین تخلفاتی مراتب را از طریق سامانه 124 در مرکز استان و شهرستانها برای اقدام سریع اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

 



تاریخ انتشار : 10 فروردین 1393 04:06



» اخبار مرتبط:

  • طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد
  • قیمت سیمان تغییر می‌کند
  • ممنوعیت صادرات سیمان ایران به عراق لغو شد
  • شکر هم از فردا گران می شود؟
  • توزیع مرغ 4800 تومانی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler