مشروح اخبار


» بازدیدنوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمدازبیمارستان دهدشت:



رضا چمن تاکید کرد: در شهرستان کهگیلویه و اورژانس این شهر، با توجه به تعطیلی مطب و مراکز بخش خصوصی ازدحام مراجعه کننده را داشته‌ایم، به گونه‌ای که مدیر شبکه جهت رفاه حال مراجعان در حال معاینه و معالجه بیماران بوده است


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه‌اندازی آی‌سی‌یوی نوزادان در گچساران و کهگیلویه اولویت اساسی دانشگاه علوم پزشکی استان در سال جدید است.

به گزارش (محسن تباری)خبرنگار راک نیوز؛دراین بازدید دکتر چمن تاکیدکرد: از تلاش همکاران بیمارستانی در ارائه خدمت به مردم و مسافران نوروزی در این شرایط سخت و دشوار و با این حجم بالای مراجعه به اورژانس‌ها راضی هستیم.

وی افزود: در شهرستان کهگیلویه و اورژانس این شهر، با توجه به تعطیلی مطب و مراکز بخش خصوصی ازدحام مراجعه کننده را داشته‌ایم، به گونه‌ای که مدیر شبکه جهت رفاه حال مراجعان در حال معاینه و معالجه بیماران بوده است.

 چمن یادآور شد: بسیاری از مراجعه‌کنندگان به اورژانس‌های استان بیماران اورژانسی نیستند و بیشتر افرادی هستند که به متخصصین در مطب‌ها مراجعه می‌کردند که در شرایط حاضر دسترسی به پزشک خود ندارند و ناچار به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد : بخش عمده‌ای از مردم نیز به عنوان همراه بیمار به اورژانس مراجعه می‌کنند که همین مشکلاتی را در ارائه خدمت برای همکاران ما ایجاد کرده است.

وی در ادامه از مردم درخواست کرد در صورتیکه وضعیت بیماران آنان اورژانسی نیست و می‌توانند به پزشک متخصص خود مراجعه کنند، حوصله به خرج داده و اجازه دهند تا به وضعیت بیماران اورژانسی با سرعت بیشتری رسیدگی شود.

وی، از جمله نیازمندی‌های ضروری و اولویت اول بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری در دو شهرستان گچساران و کهگیلویه را راه‌اندازی آی‌سی‌یو نوزادان در بیمارستان‌های این دو شهرستان دانست و تاکید کرد: تلاش داریم حداکثر ظرف چهار ماه آینده این بخش را در بیمارستان شهید رجایی گچساران و امام خمینی(ره) دهدشت راه‌اندازی کنیم.

 

 



تاریخ انتشار : 14 فروردین 1393 17:27



» اخبار مرتبط:

  • مرگ موتورسوار دشتستانی بر اثر برخورد با پراید
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • 2 کشته درحادثه رانندگی برای آمبولانس ،مادری دهدشتی بخاطرفرزندش جان باخت!
  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام