مشروح اخبار


» حمله سایت های اصولگرا به ابراهیم امینی /نماینده اسبق ممسنی



وی در دوره ششم مجلس به نمایندگی مردم ممسنی انتخاب شد. قبل از آن یکبار در انتخابات شرکت کرده که موفق به ورود به بهارستان نشده بود. در مجلس ششم مدتی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بود سپس به‌عنوان عضو هیات رئیسه مجلس انتخاب گردید. پس از پایان دوره مجلس ششم، برای مجالس هفتم و هشتم داوطلب شرکت در انتخابات شد که هر دو بار......

به گزارش راک نیوز  "خبرنامه دانشجویان ایران"در مطلبی نوشت؛ دکتر «الف.الف» که در حال حاضر در بخش حقوق دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز مشغول تدریس است، این روزها دوباره به یاد سال‌های نه چندان دور فعالیت‌های سیاسی خود افتاده است و دوباره در حال جولان دادن اما این‌بار در کلاس‌های درس است!
 
نگاهی به سوابق این شخص که چهره شاخص فتنه گران در انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس بود جالب توجه است:

وی در دوره ششم مجلس به نمایندگی مردم ممسنی انتخاب شد. قبل از آن یکبار در انتخابات شرکت کرده که موفق به ورود به بهارستان نشده بود. در مجلس ششم مدتی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بود سپس به‌عنوان عضو هیات رئیسه مجلس انتخاب گردید. پس از پایان دوره مجلس ششم، برای مجالس هفتم و هشتم داوطلب شرکت در انتخابات شد که هر دو بار صلاحیت او توسط هیئت نظارت شورای نگهبان رد شد. نقش این استاد در حوادث ماه‌های پایانی مجلس ششم از جمله تحصن برخی نمایندگان کاملا قابل توجه است.

بعد از دوران نمایندگی به عضویت حزب اعتماد ملی درآمد و جزو هيات موسسان اين حزب نيز به شمار مي رود، وي همچنين با حكم محمد خاتمی به عنوان عضو هیات پیگیری و نظارت بر اجرای قانون اساسی انتخاب شد!

اما اصلی‌ترین حضور سیاسی چالش برانگیز وی در عرصه سیاست مربوط می شود به انتخابات ریاست جمهوری سال 1388. پس از اعلام نتیجه انتخابات و شروع بازی خطرناک کروبی و میرحسین موسوی با ادعای دروغین تقلب در انتخابات! امینی از سوی کروبی به عنوان عضو کمیته حمایت از بازداشت شدگان معرفی می‌شود. او که ریاست ستاد انتخاباتی کروبی در استان فارس را نیز برعهده داشت به دلایل امنیتی بازداشت می‌شود.

بالتبع او در ایامی که در بازداشت بود در دانشگاه حاضر نشد اما او حالا دوباره به کلاس‌های درس بازگشته! و این بار از شیوه دیگری برای القای عقاید باطل خود به دانشجویان استفاده می‌کند. او بدون این‌که وارد بحث جدی شود سعی می‌کند با لطیفه‌گویی و استهزاء حرف خود را در لفافه بیان کند. به عنوان مثال در روزهای گذشته او با بیان لطیفه‌ای مستهجن در خصوص روحانیت باعث بهت و تعجب دانشجویان شد. این لطیفه آن‌قدر زشت بود که با اعتراض دانشجویان نیز مواجه شد.

حضور این استاد در کلاس درس در حالی صورت می‌گیرد که وی هم‌چنان ارتباط خود را با جریان فتنه حفظ کرده و کوچکترین نشانه‌ای از تغییر در افکار و رفتار در وی مشاهده نمی‌شود.

با این تفاسیر مسئولین دانشگاه شیراز باید پاسخگوی این سوال باشند که امینی با این سوابق مشخص و سیاه، چگونه هم‌چنان شایستگی حضور در کلاس‌های درس این دانشگاه را دارا است؟



تاریخ انتشار : 17 خرداد 1391 14:57



» اخبار مرتبط:

  • حمله یک سایت به شاخص ترین چهره اصلاح طلب نورآبادی+عکس
  • دعوت انجمن اسلامی دانشگاه شیراز از هاشمی
  • هاشمی رفسنجانی کاندیدا خواهد شد
  • صدر دوباره رد صلاحیت شد!/سوء تفاهم شده!
  • شرط آقای خاتمی برای حضورش در انتخابات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler