مشروح اخبار


» اشتباه محاسباتی در قبوض جدید برق / مردم پرداخت نکنند



متأسفانه در محاسبه قبوض جدید برخی از مشترکان، اشتباه‌هایی صورت گرفته که لازم است اصلاح شود.

در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از دریافت‌کنندگان این قبوض، تصریح شده است: به آگاهی مشترکان می‌رساند تمام قبض‌های صادرشده از تاریخ...


وزارت نیرو با صدور اطلاعیه مهمی اعلام کرد: تمام قبض‌های صادرشده از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۹۲ تا ۲۵ فروردین ماه سال‌جاری از درجه اعتبار ساقط است و قبوض اصلاح‌شده با عنوان اصلاحیه صورت‌حساب برای مشترکان ارسال خواهد شد.

به‌گزارش  پایگاه خبری راک نیوز؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این اطلاعیه که شامگاه پنج‌شنبه صادر شد، آمده است: همان‌گونه که مشترکان محترم برق استحضار دارند، در اسفند ماه پارسال به وزارت نیرو اجازه داده شد تعرفه برق مصرفی تمام مشترکان را 24 درصد افزایش دهد. متأسفانه در محاسبه قبوض جدید برخی از مشترکان، اشتباه‌هایی صورت گرفته که لازم است اصلاح شود.

در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از دریافت‌کنندگان این قبوض، تصریح شده است: به آگاهی مشترکان می‌رساند تمام قبض‌های صادرشده از تاریخ 20 اسفند ماه 92 تا 25 فروردین ماه سال جاری از درجه اعتبار ساقط است و قبوض اصلاح‌شده با عنوان اصلاحیه صورت‌حساب برای مشترکان ارسال خواهد شد.
براساس اعلام وزارت نیرو، در صورتی که برخی از مشترکان قبض‌های یادشده را تاکنون پرداخت کرده‌ باشند، در قبض دوره بعد اصلاح‌های لازم صورت خواهد گرفت و مبالغ اضافی پرداخت شده از صورت‌حساب بعدی آنان کسر خواهد شد.

پیش از این خبرگزاری تسنیم از افزایش 34 تا 90درصدی قیمت برق در 7 پله مصرفی با صدور قبض‌های جدید خبر داده و اعلام کرده بود، در حالی وزارت نیرو متوسط افزایش قیمت برق از اول بهمن 92 را 24 درصد اعلام کرده بود که با صدور اولین قبض برق در سال جدید مشخص شد قیمت هرکیلووات ساعت برق در 7 پله مصرفی از 34 تا 90 درصد گران شده است.
 تسنیم



تاریخ انتشار : 29 فروردین 1393 15:21



» اخبار مرتبط:

  • فتوای آیت‌الله اردبیلی درباره پارازیت‌های ماهواره‌ای
  • بنزین ‌400 تومانی تا کی اعتبار مصرف دارد؟
  • اولین تصویر سه‌بعدی از ویروس ایدز +عکس
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام