مشروح اخبار


» واکنش فرماندار به افزایش قتل‌ در بندرعباس



فرمانداربندرعباس   با بیان اینکه موضوع افزایش سرقت‌های به عنف (زورگیری)، سرقت‌های مسلحانه، گروگانگیری، قتل، اراذل و اوباش، سلاح و مهمات غیرمجاز بطور جدی در دستورکار شورای تامین است، افزود: با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برخوردهای شدید قانونی با متخلفان و مخلان امنیت صورت می‌گیرد.


 احمد مرادی گفت: امنیت در بندرعباس مطلوب است و موضوع افزایش قتل‌ها در بندرعباس فقط شایعه است و کسی به این شایعات دامن نزند.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز از بندرعباس ؛ وی با بیان اینکه موضوع افزایش سرقت‌های به عنف (زورگیری)، سرقت‌های مسلحانه، گروگانگیری، قتل، اراذل و اوباش، سلاح و مهمات غیرمجاز بطور جدی در دستورکار شورای تامین است، افزود: با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برخوردهای شدید قانونی با متخلفان و مخلان امنیت صورت می‌گیرد.

مرادی گفت: در بحث قتل یک زن در بندرعباس، پلیس به افرادی مظنون که در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه کشته‌شدن یک نفر در درگیری مردم با دریابانی به دلیل قاچاق کالا هم در حال بررسی است. گفت: در ماه گذشته یک نفر هم در چاقوکشی و درگیری محله‌ای به قتل رسید.

وی گفت: در درگیری پلیس با اشرار مسلح و قاچاقچیان اتباع غیرمجاز در ارتفاعات ایست بازرسی شهید "میرزایی" نیز یک شرور کشته و تعدادی دستگیر و یک مامور ناجا هم به شهادت رسید.

وی بهبود امنیت در برخی محلات بندرعباس مانند محله آیت‌الله غفاری بندرعباس را در گرو تعیین تکلیف شدن این محله توسط شهرداری خواند و گفت: به شهرداری و شورای شهر اعلام کرده‌ایم اراضی این منطقه را به ساکنان با نرخ اندک واگذار کند تا آنها بتوانند نسبت به نوسازی بافت فرسوده محله یا خرید و فروش آن اقدام کنند.

مرادی تصریح‌کرد: از طرفی دیگر باید طرح‌های عمرانی و خیابان‌کشی در چنین مناطقی تسریع یابد تا میزان امنیت در این محلات افزایش یابد و نیروی انتظامی نیز توزیع‌کنندگان مشروبات و موادمخدر و... را جمع‌آوری کند. 



تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1393 04:01



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده انتظامی بویراحمد خبر داد:دستگیری 2 نوجوان شرور یاسوجی
  • افزایش 450 درصدی کشف سرقت در گچساران
  • جزییات درگیری اراذل و اوباش با ماموران پلیس دربندرعباس وکشته شدن یک نفر
  • بارندگی شدید مدارس بندرعباس را تعطیل کرد
  • فرود اضطراری 2 پرواز در کیش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler