مشروح اخبار


» پرداخت یارانه 5 میلیارد و دویست میلیون ریالی به دامداران کهگیلویه و بویراحمدی



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود:

پرداخت یارانه 5 میلیارد و دویست میلیون ریالی به دامداران کهگیلویه و بویراحمدی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی یارانه جذب شده شیر و میوه شب عید به کارخانجات تولید مواد لبنی در استان و همچنین مباشرین میوه پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه پرداخت یارانه شیر و میوه شب عید در جهت کنترل و ثبات قیمتی محصولات لبنی و میوه انجام گرفت افزود: افزون بر 7 میلیارد و نهصد میلیون ریال یارانه در استان پرداخت شد.

دیودیده اظهار داشت: هدف دولت از تخصیص یارانه شیر برای تولید ‌کنندگان آن است که از یک سو به تولید ‌کنندگان که همان دامداران هستند کمک شده و از طرف دیگر به ثبات قیمت ها و سلامت غذایی جامعه کمک شود.

وی با اشاره به اینکه یارانه شیر متعلق به دامداران است افزود: این یارانه بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و پس از طی مراحل کار و تکمیل مستندات، از طریق کارخانجات تولید لبنی به دست تمامی دامداران دخیل در امر تولید که شیر خود را به این کارخانجات تحویل داده اند خواهند رسید و جهت اجرایی شدن این روند رصدهای لازم از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت امور دام و اتحادیه دامداران استان انجام خواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 میلیارد و هفتصد میلیون ریال نیز یارانه به مباشرین تامین کننده سیب و پرتقال شب عید کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

دیودیده اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد جز استانهای پیشرو در امر پرداخت یارانه بوده است و توزیع تمامی یارانه جذب شده نشان از روند مطلوب کار دارد.

در ماههای پایانی سال 92 دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت لبنیات مصوب کرد، 300 میلیارد تومان به دامداران کشور به عنوان یارانه پرداخت شود، تا قیمت شیر خام و به تبع آن قیمت فرآورده ‌های لبنی افزایش نیابد. همچنین مصوب شد، به ازای خرید یک کیلوگرم شیر خام به قیمت هزار و 110 تومان مبلغ 190 تومان هم یارانه به آنها پرداخت شود و در مجموع قیمت شیر خام به هزار و 300 تومان برسد، اما قیمت فرآورده‌ های لبنی برای مصرف‌ کننده افزایشی نداشته باشد.




تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1393 23:59



» اخبار مرتبط:

  • نرخ ثبت نام برای دریافت یارانه در کهگیلویه بویراحمد اعلام شد.
  • افتتاح 5 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد
  • رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران
  • آیا شیر تا دو روز دیگر شیر میماند!!
  • نرخ لبنیات از هفته آینده....
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler