مشروح اخبار


» دفاتر خدمات مسافرتی در کهگیلویه و بویراحمد جز بلیط‌فروشی کاری‌ نمی‌کنند



محمود باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های قابل قبول کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گردشگری اظهار داشت: متاسفانه این ظرفیت‌ها به دلیل ضعف تبلیغات و عدم اطلاع‌رسانی مناسب چندان شناخته شده نیستند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در سنوات مختلف تلاش‌های زیادی برای معرفی این ظرفیت‌ها شده ولی هنوز جای کار داریم و باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی منظم و اصولی ظرفیت‌های غنی استان را در زمینه گردشگری به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنیم.

وی برگزاری همایش معرفی فرصت‌های گردشگری منطقه چهار کشور را باعث شکوفایی گردشگری و حضور موثر سرمایه‌گذاران در استان دانست و افزود: به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این همایش استفاده کنیم.

باقری از تولید سه فیلم مستند برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان خبر داد و افزود: این فیلم‌ها توسط فیلم‌سازان مطرح هم‌استانی تولید شده‌اند.

وی یادآور شد: یکی از فیلم‌های تولیدی برای تور مجازی گردشگری است که تا کنون ده دقیقه از این فیلم تهیه شده و در حال حاضر نیز در حال آماده‌سازی مابقی فیلم هستیم که در نهایت فیلمی 40 دقیقه‌ای در این زمینه تولید خواهد شد.

این مسئول در میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تبلیغات در حوزه گردشگری حرف اول را می‌زند، بیان کرد: استان ما در این زمینه عقب‌ماندگی دارد و باید سعی کنیم این عقب‌ماندگی‌ها را با تلاش مضاعف برطرف کنیم.

وی ضعف زیرساخت‌های گردشگری در برخی حوزه‌ها را از دیگر مشکلات این بخش دانست و افزود: استانی با 2800 اثر تاریخی و 280 جاذبه طبیعی باید در جایگاهی بالا در زمینه جذب گردشگر باشد.

باقری همچنین به ضعف زیرساخت‌های جذب گردشگر در کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: برای مثال 8 دفتر خدمات مسافرتی در این استان وجود دارد که تنها به فروش بلیط می‌پردازند که برای برطرف کردن مشکلات پیش‌روی این دفاتر نیز باید چاره‌ای اندیشید.




تاریخ انتشار : 1 خرداد 1393 13:08



» اخبار مرتبط:

  • نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران:با دیدن وضعیت هتل‌های شهر یاسوج تأسف خوردم.
  • با طیف "دلواپسان" مهربان باشیم!
  • نبود رشته‌های گردشگری ضعف بزرگ برای کهگیلویه و بویراحمد است.
  • معاون جدید اداره کل میراث فرهنگی استان منصوب شد
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler