مشروح اخبار


» نشست استاندار ومدیران دستگاههای اجرایی با واحدهای صنعتی و معدنی شهرستانهای بویراحمد و دنا



با هدف بررسی دوره ای مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان صورت خواهد گرفت:

نشست استاندار و اجرایی با واحدهای صنعتی و معدنی شهرستانهای بویراحمد و دنا مدیران دستگاههای

فردا و با حضور استاندار استان، مدیران دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل مشکلات و مسائل پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان های بویراحمد و دنا بررسی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، یوسف تازش با بیان اینکه با پیگیری های سازمان صنعت و معدن و شرکت شهرکهای صنعتی استان روز یکشنبه سید موسی خادمی از واحدهای صنعتی و معدنی در شهرستان بویراحمد بازدید خواهد نمود افزود: در پایان طی جلسه ای مشکلات این واحدها با حضور استاندار استان، مدیران دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل و صنعتگران و معدنکارن بررسی خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه استاندار استان حمایت ها و اقدمات مطلوبی در راستای رفع مشکلات پیشروی صنعت استان و حمایت از تولید در کهگیلویه و بویراحمد نموده است گفت: با حضور استاندار مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی هر شهرستان به صورت جداگانه و در خود همان شهرستان بررسی خواهد شد.

تازش خاطرنشان کرد: با همکاری و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی استان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمایتی می‌توانیم شاهد رفع موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کلیه واحدهای غیر فعال و راکد صنعتی و معدنی استان بررسی و مشکلات آنها شناسایی شده است و اقدامات لازم در جهت تعیین و تکلیف این واحدها برای تامین منابع مالی و خروج از وضعیت رکود در حال انجام است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نشست یک شنبه 4 خرداد ماه ساعت 16 در سالن اجتماعات مجتمع تولیدی و صنعتی دنا صنعت واقع در شهرک صنعتی فرودگاه برگزار می شود.

از کلیه صنعتگران این شهرستان ها برای شرکت در این مراسم جهت هم اندیشی برای رفع مشکلات موجود در صنعت دعوت بعمل می آید.

 




تاریخ انتشار : 5 خرداد 1393 03:28



» اخبار مرتبط:

  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • افتتاح 5 طرح صنعتی در شهرستان بویراحمد
  • رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران
  • افتتاح 12 طرح صنعتی و معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران توانایی تبدیل شدن به قطب صنعتی استان را دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler