مشروح اخبار


» موازی‌کاری در اوقات فراغت دانش‌آموزان پذیرفتنی نیست



 ورزش‌های همگانی و ورزش پهلوانی باید رواج پیدا کند و در بسیاری از برنامه‌ها باید آسیب‌ شناسی کرده و آسیب‌ها را مرتفع کنیم و در برنامه‌های آتی آن‌ها را به کار بندیم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از محورهای اوقات فراغت تحول نظام آموزش و پرورش مبتنی بر یک کار تحقیقی است که کشف استعداد مد نظر است و کسی که در هنر استعداد دارد باید در هنر رشد کند.

 فرماندار دنا تصریح کرد: در بحث فرهنگی نرم‌افزار و سخت‌افزار باید در خدمت تربیت انسان باشد....


به گزارش راک نیوز به نقل از فارس از دنا، مرادعلی پیوند عصر امروز در جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت شهرستان دنا اظهار کرد: ماموریت داریم برای ارتقا‍ی سطح فهم و شعور و آگاهی مردم و مفاهیم دینی و ارزشی مبتنی بر بصیرت برنامه‌های مناسب را تنظیم کنیم، از این رو امام علی (ع) کار را مایه آرامش می‌دانست و اوقات فراغت می‌تواند گذران وقت به بطالت را در مسیر صحیح هدایت کند.

وی تصریح کرد: اوقات فراغت باید در پایان فصل خروجی داشته باشد و این خروجی به در ما جامعه هدف خورده و مهارت زندگی باید بر زندگی حاکم باشد.

این مسئول افزود: برنامه اوقات فراغت یک برنامه رسمی نیست ولی بی‌نظمی نباید بر آن حاکم باشد و در همه حال برنامه‌ها باید روحیه نشاط و امیدواری و شادابی را در جوانان و نوجوانان تقویت کند.

فرماندار دنا افزود: بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی به جوانان و همچنین پرداختن به ورزش در این برنامه‌ها نیاز است.

پیوند گفت: ورزش‌های همگانی و ورزش پهلوانی باید رواج پیدا کند و در بسیاری از برنامه‌ها باید آسیب‌ شناسی کرده و آسیب‌ها را مرتفع کنیم و در برنامه‌های آتی آن‌ها را به کار بندیم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از محورهای اوقات فراغت تحول نظام آموزش و پرورش مبتنی بر یک کار تحقیقی است که کشف استعداد مد نظر است و کسی که در هنر استعداد دارد باید در هنر رشد کند.

 فرماندار دنا تصریح کرد: در بحث فرهنگی نرم‌افزار و سخت‌افزار باید در خدمت تربیت انسان باشد.

نماینده ارشد دولت در دنا خاطرنشان کرد: کمیته ارزیابی اوقات فراغت در فرمانداری با هماهنگی آموزش و پرورش تشکیل و بر فعالیت‌ها و عملکرد ستادها و فعالت ادارات و نهادهای مرتبط با اوقات فراغت نظارت می‌کند  

بهره‌مند مدیر آموزش و پرورش دنا نیز در این نشست عنوان کرد: برای اوقات فراغت 9 پایگاه در نظر گرفته شده و با توجه به سال تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی تابستان امسال باید زمینه‌ای برای فرهنگ کار و مهارت عمومی و شاداب‌سازی جوانان باشد 

مدیر آموزش و پرورش دنا افزود: بحث تحول در نظام آموزش و پرورش ایجاب می‌کند که دانش‌آموز با توجه به استعدادی که دارد در مدرسه به تحصیل بپردازد.



تاریخ انتشار : 24 خرداد 1391 02:25



» اخبار مرتبط:

  • شرکت 900دانش آموز چاروسا مسابقات فرهنگی و هنری
  • اجرایی شدن ده برنامه متنوع فرهنگی دینی در سه ماهه دوم سال
  • 42 هیئت ورزشی کهگیلویه در خدمت اوقات فراغت دانش آموزان
  • کمبود تجهیزات سرمایشی استقبال را کم می‌کند/تمایل 3000دانش آموزگچسارانی به ا ...
  • معاونت تربیت بدنی و سلامت در آموزش وپرورش ایجاد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler