مشروح اخبار


» مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران دریاسوج خبر داد:تدوین نظام امتیازبندی ایثارگران



 یاوند عباسی گفت: در این طرح ممکن است یک فرد جانباز و یا آزاده هم از امیتاز جانبازی و حضور در جبهه های جنگ و اسارت بهره مند شوند و از طرف دیگر جزو خانواده شهید نیز باشد که بر اساس طرح


 

عباسي از تهیه و تدوین طرح امتیازبندی تلفیقی جامعه ایثارگری در کشور خبر داد
به گزارش راک نیوز ؛ غلامرضا یاوند عباسی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج با بیان اینکه با اصلاح و اجرای این طرح خدمات رسانی به ایثارگران نیز سامان می یابد گفت : ارایه خدمات به جامعه ایثارگری بر اساس این طرح و با لحاظ کردن رتبه بندی ها و امتیازهای قانونی خواهد بود.
وی بیان کرد: کلیات این طرح هم اکنون تهیه و تدوین شده و برای برررسی جزئیات بیشتر نیز به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.
 یاوند عباسی گفت: در این طرح ممکن است یک فرد جانباز و یا آزاده هم از امیتاز جانبازی و حضور در جبهه های جنگ و اسارت بهره مند شوند و از طرف دیگر جزو خانواده شهید نیز باشد که بر اساس طرح تجمیع و اصلاح نظام امیتاز دهی به طور جداگانه از خدمات و رتبه بندی هر دو عرصه استفاده خواهد کرد.
 وی یکی از رویکردها و برنامه های اساسی دولت و وزارت کشور را پیگیری موضوع درمان ایثارگران شاغل دانست و یاداور شد: هم اکنون این موضوع با قید دو فوریت و با طرح استفساریه در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفته است.
یاوند عباسی تصریح کرد: با تصویت این طرح از سوی نمایندگان مجلس تامین صد درصدی هزینه درمان ایثارگران شاغل به دستگاه های اجرایی واگذار خواهد شد.
وی گفت: البته اعتبار مورد نیاز درمان ایثارگران شاغل در بودجه سال 93 کل کشور نیز تخصیص یافته و بر این اساس استانداران سهم دستگاه های مختلف اجرایی را ابلاغ خواهد کرد.
یاوند عباسی افزود: تامین 100 درصد هزینه های درمانی ایثارگران بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان نیز برعهده صندوق های بازنشستگی است ودولت اعتبار لازم را برای اجرای این قانون در دستگاه های اجرایی و صندوق های بازنشستگی در بودجه سنواتی پیش بینی کرده است.



تاریخ انتشار : 24 خرداد 1393 14:45



» اخبار مرتبط:

  • گلایه از کندی روندمناسب سازی محیط برای معلولان درکشور
  • آخرین وضعیت سلامتی معاون سابق استانداری
  • یک «وعده سرخرمن» دیگر از دولت دهم
  • سرپرست بنیاد شهید بویراحمد منصوب شد
  • سیدمصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام