مشروح اخبار


» سهم 50 درصدی گچساران در سرمایه‌گذاری بالای میلیارد



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود:

سهم 50 درصدی گچساران در سرمایه‌گذاری بالای یک‌ میلیارد تومان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهم گچساران در سرمایه‌گذاری بالای یک‌ میلیارد تومان در سطح استان حدود 50 درصد است.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران ارشد استانی با صنعتگران و معدنکاران گچساران و باشت، اظهار کرد: یکی از مباحث مورد نظر رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید بهبود و فعال کردن فضای کسب و کار و به ظرفیت رساندن واحدهای تولیدی در همه حوزه ‌ها است.

دیودیده با بیان اینکه ادغام وزارت خانه های صنایع و معادن و بازرگانی موجب سنگین شدن وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت شده است افزود: درست است که مقوله تنظیم بازار و شرایط سخت حاکم بر کشور وظایف این سازمان را سنگین‌تر کرده، اما تاکنون اجازه نداده‌ایم صنعت در این میان به حاشیه برده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر 700 واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری در سطح کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: علاوه بر 700 واحد موجود 400 طرح دیگر نیز در دست اقدام بوده که 181 این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بالای ده میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه سهم گچساران در طرح های در دست اجرا، پروانه های بهره برداری و طرح های بالای ده میلیارد ریال بالغ بر 20 درصد است افزود: سهم گچساران در سرمایه‌گذاری بالای یک‌ میلیارد تومان حدود 50 درصد است.

دیودیده خاطر نشان کرد: گچساران از محل صندوق توسعه ملی بالاترین جذب اعتبار و تسهیلات را در سطح استان داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گچساران می‌تواند در بخش‌های صنعتی یکی از قطب‌های بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد باشد، بیان کرد: گچساران قابلیت تبدیل شدن به قطب بزرگ صنعتی کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

دیودیده در ادامه بیان کرد: معادل 20 درصد از معادن کهگیلویه و بویراحمد و در مجموع 28 درصد از واحدهای صنعتی و معدنی استان در گچساران می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا بر سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و تاکیدات استاندار دو بحث کلی در حال پیگیری است که یک مورد به نتیجه رسیدن طرح های در دست اجرا و دوم تعیین و تکلیف واحدهای راکد خواهد بودو

وی با مثبت خواندن برگزاری جلسات بررسی پروژه‌های صنعتی در گچساران و باشت افزود: به نظر می‌رسد برگزاری چنین جلساتی تاکنون در شهرستان برگزار نشده و گلایه‌ها و انتظارات صنعتگران ناشی از عدم برگزاری این جلسات بوده است.




تاریخ انتشار : 24 خرداد 1393 16:34



» اخبار مرتبط:

  • بهره برداری از14طرح صنعتی ومعدنی در استان
  • نشست استاندار ومدیران دستگاههای اجرایی با واحدهای صنعتی و معدنی شهرستانهای ...
  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران
  • افتتاح 12 طرح صنعتی و معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler