مشروح اخبار


» تغییرات در شورای شهر شیراز /پاک فطرت به شورا پیوست



تغییر در اعضای شورای شهر شیراز پس از گذشت 14 ماه به دلیل صدور حکمی از جانب استاندار فارس برای "شبیر زارع خفری" به سمت مدیر کل شهری و روستایی روی داد.

طی این حکم عضو شورای شهر شیراز باید شورا را ترک کند

 


سید کمال پاک فطرت با 17 هزار و 110 رای به عنوان عضو بیست و یکم وارد شورای شهر شیراز می شود.

به گزارش راک نیوز، تغییر در اعضای شورای شهر شیراز پس از گذشت 14 ماه به دلیل صدور حکمی از جانب استاندار فارس برای "شبیر زارع خفری" به سمت مدیر کل شهری و روستایی روی داد.

طی این حکم عضو شورای شهر شیراز باید شورا را ترک کند و طبق قانون اولین علی البدل باید جایگزین عضو سابق شود.

اولین علی البدل شورای شهر شیراز نیز سید کمال پاک فطرت با 17 هزار و 110 رای است و پس از او  عباس افراسیابی کشکولی با 16 هزار و 737 رای قرار دارد.

البته سید کمال پاک فطرت تا دقایق پایانی روز رای شماری در رتبه 15 تا 17 اعضای شورا قرار داشت که در زمان پایان رای شماری به عنوان عضو علی البدل معرفی شد.

اما فرماندار شیراز در گفتگو با مهر، با اشاره به حضور عضو علی البدل شورای شهر شیراز به جای یکی از اعضای شورا افزود: با توجه به جدا شدن یکی از اعضای شورای شهر شیراز  باید اولین نفر از اعضای علی البدل به جای نفر قبل معرفی شود.

مصطفی امیری تصریح کرد: حکم اولین علی البدل شورای شهر شیراز پس از انجام مراحل قانونی طی چند روز آینده ابلاغ می شود.

همچنین رئیس شورای شهر شیراز نیز با اشاره به اینکه کمال پاک فطرت در جلسه علنی هفته آینده شورا حضور خواهد داشت، گفت: طی دو روز آینده نامه ای را به فرمانداری شیراز ارسال خواهیم کرد.

غلام مهدی حقدل تصریح کرد: مراسم تحلیف عضو جدید شورای شهر شیراز هفته آینده برگزار می شود و سپس به طور رسمی کار خود را شروع خواهد کرد.

کمال پاک فطرت در حال حاضر به عنوان رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان فارس و یکی از روزنامه نگاران با سابقه مشغول به فعالیت است.

 



تاریخ انتشار : 4 تیر 1393 11:22



» اخبار مرتبط:

  • شهردار جدید شیراز مشخص شد
  • کنایه تند عضو شورای شهر شیراز به استاندار فارس
  • فردی که تنها با 6 رای عضو شورا شد
  • نتایج قطعی آراء منتخبین شورای شیراز اعلام شد+ تعداد آرا
  • اسامی 35 نفر اول انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler