مشروح اخبار


» امیدواریم همه مسئولان ادارات و دستگاه‌های استان برای قدردانی از خبرنگاران اقدام کنند.



معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایان تیرماه آخرین مهلت معرفی خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی برای تجلیل در روز خبرنگار است


معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایان تیرماه آخرین مهلت معرفی خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی برای تجلیل در روز خبرنگار است

به گزارش راك نيوز ؛ کرم‌الله محمدپور با بیان این‌که امسال نیز در روز 17 مرداد و گرامیداشت خبرنگار در استان برنامه‌های خاصی وجود دارد از لزوم توجه مسئولان استانی به این روز گفت و اظهار داشت: امیدواریم که همه مسئولان ادارات و دستگاه‌های استان برای قدردانی از خبرنگاران اقدام کنند.

وی گفت: هر دستگاه می‌تواند بنا به زحماتی که خبرنگاران در طول یک سال در استان متحمل می‌شوند برنامه‌ای برای تجلیل از آن‌ها داشته باشد.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: اداره ارشاد نیز بنا به وظیفه‌ای که دارد از هم اکنون در حال آماده‌سازی برای برگزاری جشن روز خبرنگار در استان است.

محمدپور در ادامه گفت: برای برگزاری برنامه خوب و در خور شأن خبرنگاران نیازمند همکاری مسئولان رسانه‌ها هستیم که از جمله مهم‌ترین موارد معرفی خبرنگاران برای تجلیل در روز خبرنگار است.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: به همین دلیل مهلتی تعیین شده تا مدیران مسئول رسانه‌های استان خبرنگاران فعال خود را برای تجلیل معرفی کنند.

این مسئول تصریح کرد: با نشستی که به همراه اعضای خانه مطبوعات استان داشتیم قرار بر این شد که مدیران مسئول مطبوعات استانی خبرنگاران فعال و دارای کارت خود را تا پایان تیرماه امسال به دفتر واحد مطبوعات اداره‌کل ارشاد اسلامی معرفی کنند.



تاریخ انتشار : 14 تیر 1393 00:05



» اخبار مرتبط:

  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ها درکهگیلویه و بویراحمداعلام شد
  • تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند
  • «گشت‌ارشاد» سراغ آدم‌های بی‌فرهنگ می‌رود
  • جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • خبرنگاران فعال کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام