مشروح اخبار


» انفجار در ایستگاه برق گناوه/سوختگی تعدادی از کارکنان برق



 مدیر برق شهرستان گناوه در تشریح این حادثه اظهار داشت: ساعت 12 دیروز یکی از کلیدهای ایستگاه 255 شماره یک گناوه دچار مشکل می شود که چند تن از کارشناسان ایستگاه برای تعمیر، آزمایش کلید و رفع عیب در..


 مدیر برق شهرستان گناوه در تشریح این حادثه اظهار داشت: ساعت 12 دیروز یکی از کلیدهای ایستگاه 255 شماره یک گناوه دچار مشکل می شود که چند تن از کارشناسان ایستگاه برای تعمیر، آزمایش کلید و رفع عیب در کنار تابلو برق می شوند که در ضمن کار کلید ایستگاه منفجر شده و ایستگاه از مدار خارج می شود.

احمدزاده گفت: بعد از این حادثه 10 خط از خطوط توزیع ما که برق شهر گناوه را تامین می کنند، قطع شد که عصر دیروز برق تمام شهر گناوه وصل شد.

وی بیان داشت: در این سانحه متاسفانه چند تن از همکاران ما به نام های کدایی، چپانی و عزیزی دچار سوختگی می شوند که آقای کدایی به علت سوختگی 85 درصد بنا به تشخیص پزشکان بیمارستان سوانح سوختگی گناوه به شیراز اعزام شد.

احمدزاده ادامه داد: همچنین در این سانحه دو تن دیگر از همکاران ما نیز دچار سوختگی با شدت پایینتر شده که آقای چپانی از ناحیه صورت و آقای عزیزی نیز از ناحیه دست و پا دچار سوختگی می شوند و آقای عزیزی به صورت سرپایی مداوا می شود.

قطعی چند باره برق در شهرستان گناوه

وی که با مهر گفتگو کرده، اضافه کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم و امسال نیز به نسبت سال های گذشته گرما زودتر فرا رسیده است، این امر باعث می شود تا میزان مصرف برق نیز افزایش یافته و سبب شده تا در زمانی که همکاران ما برای آزمایش کلید تابلو برق مراجعه کنند که مشکلی حادث نشود اما متاسفانه کلید در دست آنها منفجر شده و این حادثه رخ می دهد.

احمدزاده در پاسخ به پرسش در زمینه سانحه ای که چند هفته قبل در همین ایستگاه رخ داد و باعث شد تا برق شهر گناوه قطع شود، افزود: در سانحه چند هفته پیش در این ایستگاه نیز یکی از کلیدها دچار سانحه آتش سوزی شد که خوشبختانه آن حادثه هیچ مصدومی نداشت.

مدیر برق شهرستان گناوه در پایان ضمن توصیه شهروندان گناوه‌ای به صرفه جویی در مصرف برق و استفاده از وسایل برقی پر مصرف در ساعات کم باری گفت: پس از این حادثه  و با انجام تعمیرات صورت گرفته در ساعت 17 دیروز برق کل شهر گناوه مجددا وارد مدار شد و هم اکنون نیز بنده به همراه آقای کدایی در بیمارستان سوختگی شیراز هستیم و در حال حاضر حال عمومی وی خوب است.



تاریخ انتشار : 13 تیر 1393, 21:11



» اخبار مرتبط:

  • تصادف مرگبار در محور گناوه -گچساران/
  • قطار مسافري زاهدان - تهران دچار سانحه شد/29کشته وزخمی
  • درحادثه ای دلخراش :انفجار آب گرمکن منجربه مرگ زن جوان لنده ای شد.
  • قحطی شیر خشک در گناوه
  • ازخودسوزی بانوی باردار چرامی ،تا مرگ جوانی با اسحله سوزنی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟