مشروح اخبار


» معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:دولت اصلاحات و دولت روحانی با یکدیگر متفاوت است



معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرعت تغییر و تحولات را در کیفیت آنها مؤثر دانست و گفت: گاه آن‌چنان فشار برای تغییر و تحولات وارد می‌شود و افرادی منصوب می‌شوندکه پس از مدت کوتاهی پی می‌بریم افراد ناکارآمدی بوده‌اند یا اینکه از ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشده است.


فتاح محمدی شامگاه دوشنبه در نشست هم‌فکری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن این استان با انتقاد از آنچه که او نگاه خانوادگی به تغییر مدیریت‌ها در استان دانست، افزود: متأسفانه نگاه به تغییر مدیریت‌ها در استان ما اکنون نه سیاسی و نه علمی و فرهنگی است بلکه رویکردها خانوادگی شده است.

وی افزود: در خیلی از مسائل اکنون می‌بینیم که نگاه سیاسی بر منافع ملی و استانی در کهگیلویه و بویراحمد ارجحیت دارد. نگاه ملی به استان نداشته‌ایم و همه نگاه‌ها همواره جریانی و گروهی و سیاسی بوده است.

محمدی تصریح کرد: تا هنگامی که این نگاه انحصارگرایانه را داشته باشیم توسعه استان محقق نمی‌شود. متأسفانه خواسته‌ها برای تغییر و تحولات در استان ما از مرزهای سیاسی و جناحی و حتی فرهنگی و علمی و اجتماعی خارج شده و تغییر مدیریت‌ها را تنها در چارچوب روابط شخصی و خانوادگی می‌بینیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس این سهم‌خواهی می‌بینیم که تداخل در امور قوا در استان ما به دلیل همین نگاه خانوادگی به مدیریت‌ها به وجود آمده است.

این مسئول ارشد استانی که در جمع برخی از پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان و به دعوت حوزه هنری سخن می‌گفت، افزود: اکنون برای تغییر و تحولات در استان حتی یک نگاه سیاسی هم با یکدیگر در چینش مدیران متفق‌القول نیستند و اگر در جایی تغییرات به کندی صورت می‌گیرد به همین دلیل است که نظرات یکی نیست.

وی با ابراز اینکه بلوغ سیاسی در کشور و این استان آن‌گونه که باید وجود ندارد، تصریح کرد: شدت تغییرات در این استان از بسیاری استان‌های دیگر بیشتر و ممکن است این کار در جای خود از منظرهای مختلف هم خوب و هم بد باشد.

محمدی اسلام را دین رحمت و مرحمت دانست و گفت: باید در همه موضوعات از جمله در عرصه سیاسی، رحمت و مرحمت اسلام را در نظر بگیریم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرعت تغییر و تحولات را در کیفیت آنها مؤثر دانست و گفت: گاه آن‌چنان فشار برای تغییر و تحولات وارد می‌شود و افرادی منصوب می‌شوندکه پس از مدت کوتاهی پی می‌بریم افراد ناکارآمدی بوده‌اند یا اینکه از ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشده است.

وی مشی دولت‌ها را با یکدیگر در تغییر مدیریت‌ها متفاوت دانست و گفت: باید بدانیم که این مشی در دولت اصلاحات و دولت احمدی‌نژاد و دولت روحانی با یکدیگر متفاوت است.



تاریخ انتشار : 17 تیر 1393 05:28



» اخبار مرتبط:

  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ها درکهگیلویه و بویراحمداعلام شد
  • جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • آغازتغییرات ورزشی درکهگیلویه وبویراحمد/3 انتصاب جدیددر اداره کل
  • تهدید برخی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد توسط نماینده بویراحمد و دنا
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler