مشروح اخبار


» اعطای مجوز راه‌اندازی مدرسه علمیه خواهران ریحانةالرسول شهر نورآباد



در این جلسات موافقت اصولی تاسیس و مجوز موقت فعالیت دو ساله در مورد برخی از تقاضاهای ارائه شده در مورد راه‌اندازی مدارس علمیه خواهران صادر و به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ابلاغ شد.

وی یادآور شد: مجوز دائم مدارس علمیه توسط شورای گسترش حوزه‌های علمیه، بر اساس تقاضای مؤسس و نتایج ارزیابی عملکرد مدرسه علمیه که طبق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها صادر می‌شود صورت می‌گیرد.


 

 

به گزارش راک نیوز  به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان با اشاره به تشکیل جلسات اخیر شورای گسترش حوزه‌های علمیه تصریح کرد: در این جلسات موافقت اصولی تاسیس و مجوز موقت فعالیت دو ساله در مورد برخی از تقاضاهای ارائه شده در مورد راه‌اندازی مدارس علمیه خواهران صادر و به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ابلاغ شد.

وی محل دایر ساختن این مدارس علمیه را استان‌های تهران، فارس، مازندران و کردستان ذکر کرد و ادامه داد: بر این اساس در مورد راه‌اندازی پنج مدرسه علمیه خواهران مجوز موقت فعالیت صادر شده است.

معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران خاطر نشان کرد: در جلسات اخیر شورای گسترش حوزه‌های علمیه، با مجوز موقت دو ساله فعالیت مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهر ساری در استان مازندران با تقاضای حجت‌الاسلام سیدصادق پیش‌نمازی، مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهر سریش‌آباد در استان کردستان با تقاضای حجت‌الاسلام مهدی نقوی لیاولی، مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) تهران با تقاضای حجت‌الاسلام سیدحسن علوی، مدرسه علمیه معصومیه(س) شهر شیراز با تقاضای آیت‌الله اسدالله ایمانی و مدرسه علمیه ریحانةالرسول شهر نورآباد با تقاضای حجت‌الاسلام سعید امیدیان دهنو موافقت شد.

معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه متقاضیان تاسیس مدارس علمیه خواهران درخواست خود را در این مورد به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ارائه می‌کنند ادامه داد: پس از بررسی این درخواست و تشکیل پرونده در مورد آن پرونده به شورای گسترش حوزه‌های علمیه ارسال می‌شود.

وی شرایط لازم برای صدور موافقت اصولی تاسیس مدارس علمیه خواهران را نیاز منطقه به مدرسه علمیه و واجد شرایط بودن متقاضی دانست و افزود: در صورت احراز این شرایط موافقت اصولی تاسیس صادر می‌شود تا متقاضی شرایط آیین‌نامه و توسعه مدارس علمیه را فراهم کند که در این صورت مجوز موقت فعالیت دو ساله صادر می‌شود و در غیر این صورت موافقت اصولی باطل می‌شود.

وی یادآور شد: مجوز دائم مدارس علمیه توسط شورای گسترش حوزه‌های علمیه، بر اساس تقاضای مؤسس و نتایج ارزیابی عملکرد مدرسه علمیه که طبق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها صادر می‌شود صورت می‌گیرد.



تاریخ انتشار : 28 خرداد 1391 13:10



» اخبار مرتبط:

  • نماینده ولی فقیه استان میزبان عزاداران شیرازی
  • حوزه‌های علمیه کشور تعطیل شدند
  • وبلاگ‌های برتر حوزه‌های علمیه خواهران /کهگیلویه وبویرحمد دوم شد
  • زمین حوزه علمیه خواهران گچساران تصرف عدوانی شده است
  • اعلام نتايج آزمون ورودي حوزه هاي علميه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler