مشروح اخبار


» ارجاع بیماران توسط پزشکان به بیمارستان‌های خصوصی جرم و ممنوع است



این مسئول در خصوص ارجاع بیماران به مراکز درمانی خصوصی خاطرنشان کرد: بازرسان مخفی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی به صورت نامحسوس پیگیر ارجاع غیر قانونی بیمار به مرکز خصوصی هستند که در صورت مشاهده برخورد شدید،


به گزارش راک نیوز ؛کیا جاوید صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح جدید نظام سلامت در استان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم اقدام به تعمیر بخش‌های درمانی این بیمارستان کرده است.

مدیر داخلی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بیان کرد: همه بخش‌های بیمارستان نیاز به تعمیر دارد اما در بخش‌های جراحی یک، سوختگی، داخلی، عفونی و آشپزخانه این بیمارستان تعمیرات اساسی نیاز است.

وی گفت: تاکنون 320 میلیون تومان برای تجهیز و تعمیر بخش‌های بیمارستان اختصاص داده شده اما با برآوردهای انجام شده تجهیز بیمارستان بیش از 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

این مسئول عنوان کرد: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال 1352 کلنگ‌زنی شد و دو سال بعد با 25 تخت به بهره‌برداری رسید که در حال حاضر 225 تخت قابل استفاده در این بیمارستان وجود دارد.

جاوید تصریح کرد: درمانگاه سرپایی، اورژانس، آزمایشگاه، سی‌.تی.اسکن، بخش داخلی، بخش عفونی، دیالیز، کولیز و فوق تخصصی داخلی از جمله بخش‌های این بیمارستان است.

مدیر داخلی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج یادآور شد: رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، جراحی ارتوپدی، جراحی اعصاب، سوختگی، مغز و اعصاب، آی.سی.یو، سنگ شکن، جنرال و شش اتاق عمل از دیگر بخش‌های این بیمارستان است.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح تحول سلامت واژه زیرمیزی در بیمارستان‌های استان حذف شد و خوشبختانه در این خصوص چیزی مشاهده نشده است.

این مسئول در خصوص ارجاع بیماران به مراکز درمانی خصوصی خاطرنشان کرد: ارجاع بیماران توسط پزشکان به بیمارستان‌های خصوصی جرم و ممنوع است و تاکنون موردی در این‌باره گزارش نشده است.

جاوید ادامه داد: بازرسان مخفی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی به صورت نامحسوس پیگیر ارجاع غیر قانونی بیمار به مرکز خصوصی هستند که در صورت مشاهده برخورد شدید، کسر از مطالبات پزشک و درج در پرونده می‌باشد که در صورت تکرار کسر از مطالبات شدیدتر و پزشک متخلف از طرح تحول سلامت حذف می‌شود.

مدیر داخلی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اضافه کرد: عملکرد پزشکان بیمارستان مطلوب و مناسب بوده و  هیچ پزشکی در لیست سیاه قرار ندارد.



تاریخ انتشار : 10 مرداد 1393 18:53



» اخبار مرتبط:

  • بازدید بزرگواری از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج
  • ضرب و شتم جراح متخصص دربیمارستانی در یاسوج !+عکس وجزئیات حادثه
  • رئیس جدید بیمارستان تخصصی مهر برازجان معرفی شد
  • بخش عفونی ویژه ایزوله در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افتتاح شد
  • 4000بیمار در بیمارستان بهشتی یاسوج جراحی شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler