مشروح اخبار


» قطع آب 14 روستای شهرستان کهگیلویه در دو روز گذشته!



قطع دو روزه آب 10 روستا از حومه شرقی و 4 روستای حومه غربی از شهرستان کهگیلویه مشکلاتی را برای ساکنان این مناطق بوجود آورده است.

ظهر امروز و در پی تماس مکرر برخی از دهیاران روستاها و اعلام قطعی آب سراغ مدیر آبفای روستایی کهگیلویه رفتیم و علت را جویا شدیم.


آب روستاهای حومه شرقی و تعدادی از روستاهای حومه غربی کهگیلویه از دو روز گذشته تاکنون قطع شده است.

به گزارش راک نیوز ؛ ظهر امروز و در پی تماس مکرر برخی از دهیاران روستاها و اعلام قطعی آب سراغ مدیر آبفای روستایی کهگیلویه رفتیم و علت را جویا شدیم.

ولی جفتا با تأیید قطعی دو روزه آب این روستاها اظهار داشت: ساکنان 10 روستا در حومه شرقی از دو روز گذشته با مشکل آب مواجه هستند.

مدیر آبفای روستایی کهگیلویه تصریح کرد: مشکل تأمین آب روستاهای حومه شرقی در دست بررسی است.

این مسئول گرفتگی لوله و سوختگی پمپ را از عوامل احتمالی قطع آب در این مناطق عنوان و خاطرنشان کرد: کارشناسان و مأموران آب و فاضلاب روستایی از صبح امروز کار بررسی و پیگیری مشکل آب روستاهای حومه شرقی را از سر گرفته و تاکنون علل یا عوامل قطع آب مشخص نشده است.

جفتا با بیان اینکه مشکل قطعی آب روستای سمغان در حومه شرقی حل شده است، افزود: مشکلی در شبکه آبرسانی سایر روستاها وجود ندارد.

جفتا مشکل آب روستاهای حومه غربی کهگیلویه را متذکر شد و تصریح کرد: آب آشامیدنی روستاهایی از جمله روستای چاه بردی، چارمه علیا و سفلی به علت نوسان برق بوده و رفع شده است.

رئیس آبفای روستایی کهگیلویه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آبرسانی به روستاهای حومه غربی از سد کوثر به کجا رسید، اجرای این پروژه را منوط به تأمین اعتبار مورد نیاز دانست و گفت: قرار است با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس و شورای اسلامی اعتباری از محل ماده 180 به این منظور اختصاص داده شود.

جفتا با اشاره به اهمیت این پروژه آبرسانی خواستار تسریع در تأمین اعتبار مورد نظر شد و افزود: با راه‌اندازی پروژه، آب 22 روستای جدید از حومه غربی از طریق سد کوثر تأمین خواهد شد.

این مسئول افزود: فرسودگی خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع از مشکلات اساسی آب و فاضلاب روستایی شهرستان است.



تاریخ انتشار : 11 مرداد 1393 17:44



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدیدآب و فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • افتتاح طرحهای آبرسانی کهگیلویه 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند
  • قرائتی ابرازداشت:کمبود اعتبار و فرسودگی لوله ها دومشکل اصلی آب و فاضلاب رو ...
  • کلنگ پروژه آبرسانی به روستاهای برج بهمنی و کوهبرد به زمین زده شد
  • عملیات اجرایی پروژه تامین آب روستاهای حومه غربی کهگیلویه آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler