مشروح اخبار


» تجلیل از خبرنگاران شهرستان کهگیلویه درفرمانداری این شهرستان +تصاویر



مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران شهرستان شامگاه شنبه در فرمانداری برگزار شد.در این مراسم که در فضای کاملاً صمیمی و به دور از حاشیه برگزار شد ابراهیم جعفری با گرامیداشت


مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران شهرستان شامگاه شنبه در فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم که در فضای کاملاً صمیمی و به دور از حاشیه برگزار شد ابراهیم جعفری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه رسانه و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در توسعه و پیشرفت شهرستان و استان نقش اثرگذار دارند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: خبرنگاران چشم و گوش مردم و مسئولان هستند و ضمن رساندن مطالبات مردم به گوش مسئولان عملکرد دولت و مسئولان را به مردم گزارش می‌دهند.

جعفری از خبرنگاران به منادی آزادی در مقابل استبداد و پویایی در مقابل انجماد نام برد و افزود: خبرنگار فعال به دنبال کشف حقایق است و واقعیات را سریع و صریح انعکاس می‌دهد.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه رکن چهارم دموکراسی بودن را منوط به پایبندی به رسالت و انجام وظیفه دانست و گفت: خبرنگاران وظیفه‌شناس و فعال چشم تیزبین، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند.

جعفری با اشاره به فاصله بین نقد و تخریب، نقد منصفانه را از روی دلسوزی و همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد خواند و تصریح کرد: تخریب مغرضانه و در جهت اهدافی خارج از اصول خبرنگاری است.

سید روح‌الله کشاورز مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از زحمات خبرنگاران شهرستان بیان واقعیات را مهمترین رسالت خبرنگاران عنوان و تصریح کرد: خبرنگار متعهد در انجام رسالت خود ضمن داشتن صداقت و انصاف واقعیات جامعه را واقع‌بینانه بیان می‌کند.

در این مراسم از طیبه‌سادات سعادتی‌نیک خبرنگارفارس ، حسین خدمتی خبرنگار ایرنا، مرضیه جوشن خبرنگار مهر، سیده زهرا موسوی خبرنگار تسنیم، فرشاد رجایی‌فر خبرنگار ایسنا، کیوان سروش‌مقدم مسئول انجمن خبرنگاران شهرستان، سید امان علوی‌زاده خبرنگار صدا و سیمای استانی دنا محسن تباری خبرنگار راک نیوز و محمود آرام خبرنگار سایت‌ استان با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.



تاریخ انتشار : 19 مرداد 1393 06:05



» اخبار مرتبط:

  • دغدغه‌های خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد /روایتی از بانوی خبرنگار "دهدشتی"
  • امیدواریم همه مسئولان ادارات و دستگاه‌های استان برای قدردانی از خبرنگاران ...
  • متأسفانه روابط عمومی‌های ادارات کهگیلویه شناختی از خبرگزاری‌های رسمی و سایت ...
  • فرمانداری کهگیلویه و بزرگداشت روز خبرنگار+ یک سوتی ...
  • همه چیز به سبک محرومیت /روز خبرنگار18 مرداد در کهگیلویه گرامی داشته شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام