مشروح اخبار


» آغاز به کار دانشکده دندانپزشکی از مهر ماه سال جاری



وی تقویت بنیه اعضای هیئت علمی را در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برنامه‌های مهم خود اعلام کرد و بیان کرد: امکاناتی را برای ماندگاری اعضای هیئت علمی در این دانشگاه برای بهبود خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده که امید است مفید واقع شود.


 

به گزارش راک نیوز :سیدحسام‌الدین نبوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بنا داریم تا در هر سال یک رشته تخصصی جدید مورد نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد را در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: در مهر ماه 91 در رشته دکترا تخصصی دانشجو می‌پذیریم تا بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز این استان را در این رشته تامین کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چند سال اخیر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاسیس این رشته‌های جدید در مقاطع بالای تحصیلی ضمن ارتقای ‌سطح آموزش عالی به نیازهای این استان نیز پاسخ می‌دهند.

نبوی‌زاده از آغاز به کار دانشکده دندانپزشکی با پذیرش دانشجو از مهر سال جاری خبر داد.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: تغییر تیپ این دانشگاه از درجه سه به تیپ A2 می‌تواند ظرفیت خوبی برای کمک به پیشبرد اهداف طراحی شده این دانشگاه در سطوح مختلف ایجاد کند.

وی تقویت بنیه اعضای هیئت علمی را در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برنامه‌های مهم خود اعلام کرد و بیان کرد: امکاناتی را برای ماندگاری اعضای هیئت علمی در این دانشگاه برای بهبود خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده که امید است مفید واقع شود.

وی بهره‌برداری از سالن دکتر جرجانی را نمونه‌ای از این امکانات دانست و تاکید کرد: این سالن با امکانات پیشرفته علمی که در آن نصب شده در منطقه جنوب ایران نمونه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: پروژه بیمارستان 200 تخت‌خوابی بزرگ‌مهر در لیست طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته که امیدواریم هر چه سریع‌تر این ظرفیت به بخش سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شود.

وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان مستقیما زیر نظر ما نیست ولی با نظارت‌هایی که به صورت مداوم از مراحل ساخت آن داریم ایرادات و پیشنهادات خود را به پیمانکار گوشزد کردیم.

 این مسئول حوزه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد، این استان را در ریل توسعه بخش سلامت رو به جلو خواند و تصریح کرد: در همین ماه گذشته با بهره‌برداری از بخش‌های پیوند کلیه و اندولوژی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با پیشرفته‌ترین امکانات، قدمی در راه بهبود خدمات به مردم این استان برداشته شد.



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1391 13:09



» اخبار مرتبط:

  • رئیس دانشکده پزشکی یاسوج منصوب شد
  • دو معاون جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شدند
  • رضاچمن دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمدراتحویل گرفت
  • با حکم وزیر بهداشت: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
  • اضافه شدن 17 رشته تحصیلی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام