مشروح اخبار


» مشکلات خبرنگاران از دولت گذشته تا به حال به قوت خود باقی مانده



نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی، گفت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه ای به مسایل و مشکلات قشر خبرنگار داشته باشد.


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی، گفت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه ای به مسایل و مشکلات قشر خبرنگار داشته باشد.

به گزارش راک نیوز ؛ غلام محمد زارعی جمعه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد افزود: مشکلات خبرنگاران از دولت گذشته تا به حال همچنان به قوت خود باقی مانده و همواره مسائل آنها با نگاه فرعی و نه نگاه اصلی نگریسته شده است.

وی به فعالیت شبانه روزی عرصه خبر و اطلاع رسانی در جامعه اشاره کرد و گفت:این قشر فرهیخته که رسالت مهمی را برعهده دارند و در حال حاضر بیمه، مسکن، معیشت از مهمترین مشکلاتی است که آنها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

زارعی اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد را از پرکارترین خبرنگاران کشور دانست و اظهار کرد:اخبار تهیه شده از سوی خبرنگاران این استان از طریق رسانه های ارتباط جمعی در سطح ملی انتشار و پخش می شوند که این امر حکایت از ذوق، توانایی و استعداد بالای آنان است.

وی عنوان کرد:خواسته ها و مطالبات به حق خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد از طریق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری و گوشزد خواهد شد که درصورت اقدام نکردن باید در صحن مجلس از وی سوال شود تا پاسخگو باشد.

زارعی با اشاره به اینکه با آزادی فکر و اندیشه در چارچوب قوانین نظام و تبیین درست، حقیقی و متکی بر حرمت گرایی معتقد هستم،ابراز داشت: رسالت اصلی اصحاب قلم و رسانه انعکاس اخبار به طور دقیق، صحیح و با سرعت به مخاطبان است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد خواست با وحدت و همدلی در راستای کمک به توسعه بیش از پیش این استان تلاش کنند.

در این آیین خبرنگاران، مدیران مسوول نشریات ، خبرگزاری ها و صدا و سیما با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از سوی غلام محمد زارعی نمانیده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا تجلیل شدند.



تاریخ انتشار : 25 مرداد 1393 02:28



» اخبار مرتبط:

  • نماینده بویراحمد و دنا در مجلس :امیدواریم پاداش مناطق محروم فرهنگیان بزودی ...
  • آزادی اندیشه و حفظ کرامت انسانی افراد باید هدف غایی همه خبرنگاران استان باش ...
  • رسانه های فعال کهگیلویه و بویراحمد درانتخابات ریاست جمهوری تجلیل شدند
  • همه چیز به سبک محرومیت /روز خبرنگار18 مرداد در کهگیلویه گرامی داشته شد
  • کسانی که با طی نکردن دوره مدنیت شهرنشین شده‌اند موضوع تغییر نام استان را ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler