مشروح اخبار


» برگزاری کلاس‌های کنکور توسط آموزش و پرورش گچساران



مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به برگزاری کلاس‌های طرح تابستانی تقویتی و جبرانی عنوان داشت: برگزاری این کلاس‌ها در راستای جلوگیری از افت تحصیلی و بالا بردن سطح علمی بوده که در قالب دو پایگاه در مدرسه دخترانه معلم و پسرانه بعثت برگزار می‌شود.


 

 راک نیوز :یدالله مرادی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آموزش و پرورش گچساران در راستای رسیدن به اهداف تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان هم‌راستا و مطابق با طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه‌ریزی مطلوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در گچساران کلاس‌های کنکور تنها از طریق مؤسسات خصوصی ارائه می‌شد، از برگزاری کلاس‌های کنکور توسط آموزش و پرورش گچساران خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز داشت: نظام آموزشی با همه مشکلاتی که دارد باید به سمت ارتقا برود و به همین منظور در دو آموزشگاه در گچساران در یک دوره با زمانبندی مشخص و به صورت متمرکز، کلاس‌های تقویتی کنکور بر پا می‌شود.

مرادی عنوان داشت: با توجه به طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش کلاس‌های تقویتی کنکور در تمامی پایه‌های متوسطه و کنکوری در دو مدرسه علم‌الهدی برای دختران و علامه طباطبایی برای پسران برگزار می‌شود.

وی افزود: این کلاس‌ها شامل تدریس سه درس از درس‌های پایه و دو درس از درس‌های عمومی است.

مرادی هزینه دریافتی از دانش‌آموزان در این کلاس‌ها را کمتر از هزینه‌های مؤسسات خصوصی اعلام کرد و گفت: دریافت هزینه‌های کمتر از نرخ بازار هیچ‌ تأثیری در کیفیت ارائه آموزش ندارد و کلاس‌ها با تدریس و کیفیت خوبی برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این کلاس‌ها را از ابتدای تیرماه به مدت یک‌ ماه تا 40 روز عنوان و تأکید کرد: برگزاری و تدریس کلاس‌های تقویتی کنکور توسط دبیران مجرب و برجسته صورت می‌گیرد.



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1391 13:58



» اخبار مرتبط:

  • 13 آبان یک کلاس معرفت‌افزایی است
  • معلمان کلاس ششم از امروز به مدرسه رفتند
  • مؤسسه کنکوری "اندیشه‌سازان" فاقد مجوز فعالیت است
  • کمبود تجهیزات سرمایشی استقبال را کم می‌کند/تمایل 3000دانش آموزگچسارانی به ا ...
  • آموزش پیشگیری از اعتیاد برای 3000دانش آموز گچسارانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام