مشروح اخبار


» پرداخت 9میلیارد ریال از بدهی شهردای سوق



شهردار سوق بااشاره به بدهی 14میلیارد ریالی شهردای گفت: تاکنون 9میلیارد ریال از بدهی شهرداری سوق به نهادهای مختلف پرداخت شده است.

  سید مراد مرادی پور در گفت‌و‌گو با..


 

به گزارش راک نیوز ؛ شهردار سوق بااشاره به بدهی 14میلیارد ریالی شهردای گفت: تاکنون 9میلیارد ریال از بدهی شهرداری سوق به نهادهای مختلف پرداخت شده است.

  سید مراد مرادی پور ،بابیان اینکه اکنون سرانه فضای سبز در شهر سوق 3مترمربع است،اظهار کرد: برای ارتقا آن به 4مترمربع برنامه‌ریزی شده و تا پایان 4سال درصدد تلاش برای افزایش فضای سبز به 9متر مربع هستیم. شهردار سوق گفت: در حال حاضر 3پارک محله‌ای در شهر سوق وجود دارد و امسال 900اصله درخت در گونه‌های گیاهان زینتی "کونی کارپوس،انواع مرکبات و فیکوس" با اعتباری بالغ بر 600میلیون ریال در سطح شهر کاشته شده است.

وی بابیان اینکه شهرداری‌ها منبع درآمد پایداری ندارند،افزود: بهره‌برداری از سالن چند منظوره در ورودی شهر سوق به درآمد‌زایی شهرداری کمک می‌کند و جایگاهی برای برپایی مراسمات جشن و سرور مردم است. مرادی پور بابیان اینکه جایگاه زباله‌های شهر سوق در زمینی به مساحت یک هکتار دیوارکشی شده است، ابراز کرد: روزانه 12تن زباله در شهر سوق جمع‌آوری و دفن می‌شود. وی بیان کرد: قرار گاه خاتم الانبیا حدود 80درصد هزینه آسفالت ورودی شهر سوق را تقبل کردند.

مرادی پور بابیان اینکه شهرداری‌ها باید در انجام کارهای فرهنگی پیش قدم باشند،افزود: کمک در برپایی شب شعر و کمک 1میلیون و 200تومان به کتابخانه عمومی شهر از جمله اقدامات شهرداری سوق در این راستا بوده است. وی پرداخت بدهی 260میلیون تومانی به سازمان تأمین اجتماعی ،پرداخت کلیه مطالبات بازنشستگان شهرداری سوق و به روز شدن پرداخت بیمه و پرسنل را از جمله اقدامات شهرداری در راستای رفاه حال کارکنان عنوان کرد. مرادی پور گفت: در 8ماهه گذشته 2هزار و 600متر در شهر سوق جدول گذاری شده است.  

وی خاطرنشان کرد: کارگاه تولید جداول بتنی شهر سوق در زمینی به مساحت 3هزار متر مربع روزانه 500جدول تولید و ماهانه بیش از 70میلیارد ریال برای شهرداری درآمدزایی دارد.

  مرادی پور گفت: امسال بیش از 21میلیون تومان برای اطفای حریق زمین های زراعی هزینه کردیم.    

وی راه اندازی فروشگاه شهروند در آینده نزدیک را عاملی برای درآمدزایی شهرداری عنوان و ابراز کرد: 210میلیون تومان برای لکه گیری و ترمیم آسفالت شهر سوق هزینه شده است.

به گزارش راک نیوز،شهر سوق بیش از هفت هزارو500 نفر جمعیت دارد و در 12 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد



تاریخ انتشار : 27 مرداد 1393 02:05



» اخبار مرتبط:

  • میزان زباله تولیدی دهدشت نسبت به جمعیت این شهر بالا است
  • شهرداری سی‌سخت ورشکسته شد+علت ورشکستگی ومبلغ بدهی
  • رفع بلاتکلیفی پارک مرکزی دهدشت در آینده نزدیک
  • مطالبات کارگران شهرداری و بهانه ‌مسئولان شهری یاسوج
  • اقدامات غیر قانونی شهرداری یاسوج در جمعه بازار این شهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler