مشروح اخبار


» نگرانی رسانه‌ها و مردم برایم ارزشمند است



 هرگز از نقدها و چالش‌هایی که رسانه‌ها در مسائل مختلف ایجاد می‌کنند نباید ناراحت شد زیرا با شنیدن این نقدها است که می‌توان ایرادات کارها را برطرف کرد.مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئولان نباید برای انجام یک کاری غره شوند و نباید هم از نقدها و تشرها بی‌انگیزه شوند....

 راک نیوز :اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: رسانه‌ها نماینده افکار عمومی هستند که بدون شک نقدها و ابراز نگرانی‌های آنان از روی دلسوزی خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم هماهنگی و همدلی در پیشبرد امور افزود: اگر تنها در یک استان نیاز به کار و تلاش صمیمانه و منسجم باشد آن استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود. 

وی گفت: هرگز از نقدها و چالش‌هایی که رسانه‌ها در مسائل مختلف ایجاد می‌کنند نباید ناراحت شد زیرا با شنیدن این نقدها است که می‌توان ایرادات کارها را برطرف کرد.

نیکزاد بیان کرد: مسئولان در نظام اسلامی نوکر مردم هستند و انجام خدمات به آن‌ها وظیفه مسئولان است، پس باید نگرانی‌ها و تردیدهای مردم را باارزش دانست و برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئولان نباید برای انجام یک کاری غره شوند و نباید هم از نقدها و تشرها بی‌انگیزه شوند.

وی عنوان کرد: در هر جا که مسئولیتی داشتم همواره یکی از مهم‌ترین نقدها و تشرهای رسانه‌ها و یکی از مطالب امیدبخش و تعریف و خداقوت رسانه‌ها را نزد خودم نگه می‌داشتم تا هر وقت برای انجام کاری ذوق زده می‌شدم آن مطلب انتقادی و هر وقت هم که ناراحت و دل‌زده می‌شدم آن مطلب امید بخش را مطالعه کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید در نظام اسلامی قدر فرصت‌های خدمت را بدانیم و ثانیه‌ای از آن‌ها را هدر ندهیم زیرا مردم ما مردمی شایسته بوده که همواره پشتیبان نظام خود هستند.

نیکزاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به توانایی‌ها و ظرفیت‌های بالای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: باید با همدلی و انسجام بتوانیم بیشترین بهره را از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای پیشرفت و آبادانی در این استان ببریم.



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1391 18:55



» اخبار مرتبط:

  • سید حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود
  • تجلیل استاندار احمدی نژاد از استاندار خاتمی
  • مردم باید شهرستان شدن چرام و باشت را لمس کنند
  • نباید دلایل شخصی را در اطلاع‌رسانی دخیل کنیم.
  • رسانه‌ها مسئولان را به رقابت بیندازند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler