مشروح اخبار


» انتقادعضو شورای شهرقلعه رئیسی از اداره کل ورزش وجوانان



وی بابیان اینکه زمین ورزشگاه قلعه رئیسی از طرف خود مردم به صورت رایگان به ورزش و جوانان اهدا شده، افزود: متاسفانه از سال ۸۲ که کلنگ این ورزشگاه به زمین زده شد با کارهای بسیار کمی که انجام دادند آن را رها کردند..


مرتضی ایزدخواه صبح امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: منطقه چاروسا و شهر قلعه رئیسی با داشتن جمعیتی بیش از 20 هزار نفر هنوز فاقد یک ورزشگاه وسالن ورزشی با امکانات اولیه است

به گزارش (حسن آرمند) خبرنگار راک نیوز از چاروسا ؛ عضو شورای شهر قلعه رئیسی بیان کرد: سال‌های سال است که از کلنگ‌زنی ورزشگاه قلعه‌رئیسی می‌گذرد این در حالی است که جوانان این شهر مجبور هستند برای مسابقات فوتبال و برنامه‌های ورزشی به شهر دهدشت و زمین‌های خاکی اطراف این شهر مراجعه کنند.

وی بابیان اینکه زمین ورزشگاه قلعه رئیسی از طرف خود مردم به صورت رایگان به ورزش و جوانان اهدا شده، افزود: متاسفانه از سال ۸۲ که کلنگ این ورزشگاه به زمین زده شد با کارهای بسیار کمی که انجام دادند آن را رها کردند..

ایزخواه تصریح کرد: در این شهر جوانان زیادی هستند علاقه فراوانی به ورزش پرطرفدار فوتبال دارند و این استعدادها بدون وجود زیرساخت‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی خاطر نشان کرد: از همین جوانان تیم‌های فوتبالی در سطح استان  تشکیل شد که در حال حاضر در لیگ شهرستان شرکت کرده و موفق به کسب مقام های قهرمانی ونایب قهرمانی شدندکه با کمترین امکانات ممکن به این مقام ها دست پیدا کردند ولی به دلیل نداشتن ورزشگاه از این مسابقات انصراف دادند.

وی افزود: مشکلاتی که ورزشگاه قلعه رئیسی دارد دغدغه بسیاری از جوانان این شهر است

ایزدخواه اذعان داشت: در این بین فقط در شهر قلعه رئیسی یک سالن بسیار کوچک وجود دارد که متعلق به آموزش وپرورش است و باید تاسف خورد بخشی با 20هزار نفر یک سالن ورزشی در آن وجود دارد

عضو شورای شهر قلعه رئیسی تاکید کرد: اما متاسفانه سرانه ورزشی در سطح بخش چاروسا برابر صفر است.

ایزدخواه اضافه کرد: گناه فرزندان این بخش در چه چیزی است که مانند هم سن ساله های خود در شهرهای اطراف زمین ورزشی وامکانات ورزشی دارند ولی تاسف بار است که یک زمین ورزشی در سطح بزرگترین بخش استان نباشد.

وی اظهار داشت: مدیران کل وشهرستان چندین بار در سفر به بخش چاروسا ودر بازدید از این ورزشگاه از به بهره برداری رسیدن این ورزشگاه خبردادند ولی متاسفانه هنوز عملی نشد و روزی همین مدیران باید جواب گوی حق این جوانان باشند.

عضو شورای چهارم شهر قلعه رئیسی متذکر شد: مدیر کل جدید ورزش جوانان در بدو ورود به استان وبا حضور در بخش چاروسا قول تکمیل شدن این ورزشگاه تا خردادماه را داده که متاسفانه هنوز به همان نحو باقی مانده است.

ایزدخواه در پایان گفت: امیدواریم که در هفته دولت ، استاندار محترم ومدیرکل ورزش جوانان بعد از 35سال از انقلاب حق جوانان این بخش را ادا کنند و آنها را به تنها آرزوی خود که همان ورزش است برسانند.

 



تاریخ انتشار : 4 شهریور 1393 21:30



» اخبار مرتبط:

  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان چاروسا افتتاح می‌شود
  • شهردار قلعه‌رئیسی گفت: باید گفت مردم در حال فرار از قلعه‌رئیسی هستند نه مها ...
  • سفر مدیرکل ورزش وجوانان به بخش چاروسا
  • اختصاص یک میلیاردپنجاه میلیون ریال به ورزشگاه در حال احداث قلعه رئیسی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler