مشروح اخبار


» فرمانداری که هم توپش راحت به تور می نشیند ،هم کلنگش به زمین.!



به مناسبت هفته دولت، 71 پروژه در شهرستان  گچساران بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ‌شد. عبدالرحیم رحیمی فرماندار این شهرستان درحاشیه بازدیدازاین پروژه ها ابراز کرد: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر 367 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و تأثیر بسزایی در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم این شهرستان خواهد داشت. وی افزود:


فرمانداری که هم توپش به تور می نشیند ،هم کلنگش راحت به زمین.

به گزارش راک نیوز ؛ به مناسبت هفته دولت، 71 پروژه در شهرستان  گچساران بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ‌شد. عبدالرحیم رحیمی فرماندار این شهرستان درحاشیه بازدیدازاین پروژه ها ابراز کرد: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر 367 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود و تأثیر بسزایی در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم این شهرستان خواهد داشت. وی افزود: این طرح‌ها شامل 41 پروژه افتتاحی با اعتباری افزون بر 28 میلیارد و 700 میلیون ریال و 26 پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار هشت میلیارد  و دویست میلیون ریال است

.گازرسانی به روستای سعادت‌آباد، سالن ورزشی دانش‌آموزی خیرآباد، طرح آبیاری 420 هکتار از اراضی دژسلیمان، کلنگ‌زنی سیل بند کارکنان دولت این شهرستان و افتتاح کارخانجات دستمال کاغذی و مرغداری گوشتی از جمله طرح‌ها و پروژه‌های گچساران در هفته دولت بود که به نمایندگی از71 پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

 

رحیمی یادآور شد: طرح‌های عمرانی مطلوبی در سطح گچساران در حال اجرا بوده و تلاش مضاعف داریم تا این شهرستان را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم. وی بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی از افتخارات خادمان ملت در مجموعه دولت و سایر قوا بوده و همه مکلف به تسریع در کار مردم و خدمات‌رسانی عادلانه به تمام شهرها و روستاها هستند.

البته  پای ثابت این مراسمات روبان وقیچی نبود بلکه فرماندارگچساران توانست  درحاشیه این افتتاحیه ها هم برای خبرنگاران خوراک خبری مهیا کند هم برای همراهان هیجان.

به گزارش راک نیوز از دوگنبدان ؛رحیمی در افتتاح سالن ورزشی خیرآباد ازفرصت بدست آمده توانست بهترین استفاده راببرد .

او به برخی از مدیرانش ثابت کرد که دررقابت با فرماندارکاریزماتیک  شهرشان  بازنده هستند آنگونه که تلاش مدیرمخابرات شهرستان برای مهار توپ اقای  رحیمی  جز آشتی تور وتوپ ثمری نداشت.!

رحیمی که در طول ماه های گذشته توانسته باتعامل ایجادشده با خبرنگاران کم ترین نقد را درکارنامه کاری داشته باشد حالا همای خوشبختیش در زمین سفت گچساران هم کمکش میکند.

ازحاشیه های افتتاح باید به زمانی اشاره کرد که وقتی مسئولان کلنگ میزدند به زمین سفت میخورد وکلنگ عبدالرحیم رحیمی به زمین نرم!.

اما از حاشیه ها که بگذریم با نگاهی به آمار وارقام میتوان به یقین گفت :که بیشترین افتتاح را باید به حوزه مدیریت فرماندار بام نفتی ایران نسبت داد.



تاریخ انتشار : 10 شهریور 1393 03:58



» اخبار مرتبط:

  • لغو سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دهدشت!
  • بودجه گچساران 2 برابر بودجه سایر شهرستان‌های استان است
  • فرماندارخبرداد: "تاجگردون "سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه درگچساران
  • کلنگ زنی3 پروژه عمرانی در فرودگاه شیراز
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler