مشروح اخبار


» تسلیت فرمانداربه مناسبت درگذشت استاد یاردانشگاه گچساران



 فرماندار گچساران یادآور شد: سال‌ها تلاش صادقانه این استاد برجسته و فرهیخته در عرصه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، رشد و شکوفایی و ارتقای سطح علمی و فرهنگی گچساران شد.

 

رحیمی افزود: این استاد برجسته بیش از


به گزارش راک نیوز ؛ عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت دکتر هاشم محمدی استاد برجسته و عضو هیئت علمی دانشگاه‌های گچساران اظهار کرد: خبر درگذشت استاد گرانقدر مرحوم هاشم محمدی، استاد و عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران تأسف و تأثر جامعه علمی و مردم این شهرستان را در پی داشته است.

 

فرماندار گچساران یادآور شد: سال‌ها تلاش صادقانه این استاد برجسته و فرهیخته در عرصه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، رشد و شکوفایی و ارتقای سطح علمی و فرهنگی گچساران شد.

 

رحیمی افزود: این استاد برجسته بیش از 20 سال در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد خدمات ماندگاری در سنگر علم و دانش این مرکز علمی انجام داد.

 

وی خاطرنشان کرد: بی‌گمان کوشش‌های علمی و زحمات فراوان این استاد فرهیخته در پرورش دانشجویان و فرزندان این مرز و بوم و به ویژه این شهرستان و استان‌های همجوار از یادها پاک نخواهد شد و توشه و ذخیره ابدی برای آخرت آن مرحوم مغفور خواهد بود.

 

فرماندار گچساران با ابراز تسلیت خود و همه همشهریان قدر شناس گچساران، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها گفت: این ضایعه دردناک را به خانواده محترم و کلیه بازماندگان و دانشگاهیان تسلیت و تعزیت می گویم و از پروردگار بزرگ، مغفرت و رحمت برای آن مرحوم آرزو می‌کنم.

 

دکتر هاشم محمدی دانش‌آموخته مقطع دکترای دانشگاه شیراز در رشته زبان و ادبیات فارسی در سال 80 بوده که در سال 37 در روستای رازیانه‌کاری از توابع شهرستان نورآباد ممسنی دیده به جهان گشود.

 

از این استاد برجسته 162 مقاله و کتاب در موضوعات مختلف علمی ادبی و شاهنامه به یادگار مانده است.

 

وی روز یکشنبه 9 شهریور به دلیل بیماری کبدی دنیای فانی را وداع گفت.



تاریخ انتشار : 11 شهریور 1393 16:39



» اخبار مرتبط:

  • استادیار دانشگاه گچساران دار فانی را وداع گفت
  • منطقه ویژه اقتصادی گچساران تحولی چشمگیر دراستان
  • عبدالمجید حسینی‌راد درگذشت
  • پیام تسلیت سیدحسن خمینی به نماینده رهبری درکهگیلویه وبویراحمد
  • امام جمعه اسبق گچساران درگذشت + زمان برگزاری مراسم تشییع
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler