مشروح اخبار


» رئیس کل جدید دادگستری فارس منصوب شد



رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری استان فارس، پیام آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس را قرائت کرد.

 

آیت‌الله ایمانی در این پیام ضمن تبریک به‌مناسبت انتخاب دکتر


رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری استان فارس، پیام آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس را قرائت کرد.

 

به گزارش راک نیوز ؛ آیت‌الله ایمانی در این پیام ضمن تبریک به‌مناسبت انتخاب دکتر ذبیح‌الله خدائیان به‌عنوان معاون حقوقی قوه‌قضائیه، این انتخاب را نشان از توانایی و موفقیت وی در ریاست دادگستری فارس دانست.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در بخشی از پیام خود که خطاب به دکترخدائیان آورده است: دوره تصدی شما در مدیریت دادگستری فارس دست‌آوردهای چشمگیری داشته، که کاهش اطاله دادرسی، مبارزه با زمین‌خواری، افزایش ضریب امنیت شهروندان و کسب عنوان قاضی نمونه کشور، از آن جمله بود.

 

وی با تصریح اینکه تلاش‌ها و خدمات وی در جایگاه رئیس دادگستری استان فارس موجبات شادی مظلومان و ستمدیدگان و روشن‌کننده چشم‌دل دلدادگان به انقلاب اسلامی بود، برای خدائیان در سمت جدید آرزوی توفیق کرده بود.

 

حجت‌الاسلام امین رصاف، رئیس نهادنمایندگی ولی‌فقیه در استان فارس نیز در سخنانی با اشاره به انتخاب علی‌القاصی به‌عنوان رئیس کل جدید دادگستری فارس، این انتخاب را شایسته دانست.

 

رصاف گفت: امسال در ماه مبارک رمضان مجموعه دادگستری فارس موفق شد با مدیریت آقای دکترخدائیان و اقدامات شایسته دادستان شیراز، مقتدرانه با مظاهر روزه‌خواری که یکی از دغدغه‌های مهم مومنان بود، برخورد کند.

 

رئیس نهادنمایندگی ولی فقیه در استان فارس، برخورد با بیش از 400 مورد از مظاهر علنی روزه‌خواری و اجرای احکام قانونی در این ارتباط را آماری خوب دانست و تاکید کرد: امروز هم موضوع عفاف و حجاب یکی از دغدغه‌های جدی مومنان برشمرد و خواستار توجه ویژه به این مقوله شد.

 

به گزارش راک نیوز، طی مراسمی با حضور معاون اول قوه‌قضاییه، استاندار فارس، روحانیون، مدیران کل استان فارس و جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضایی فارس، علی القاصی به‌عنوان رئیس کل جدید دادگستری فارس معرفی و از خدمات دکترخدائیان نیز قدردانی شد



تاریخ انتشار : 13 شهریور 1393 04:07



» اخبار مرتبط:

  • با حضور مسئولان استانی رئیس جدید دادگستری کهگیلویه معرفی شد
  • عزل دوتن از روسای دانشگاه پیام نور +معاون یک مرکزدانشگاهی
  • احضارمدیرفیسبوک به دادگاهی دراستان فارس!
  • سفریک روزه سعیدجلیلی به شیراز
  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler